Η ιστορία θα έχει και κάποιες βρισιές.....
Πάνος pov...
"Πρέπει να είστε όλοι συγκεντρωμένοι στο στόχο μας γιατί θα είναι η πιο σημαντική αποστολή που θα κάνουμε.... Αύριο θέλω όλοι να έρθετε κατά το μεσημέρι για να προετοιμαστούμε για την αποστολή".
Σκεφτόμουν συνέχεια τα λόγια του αρχηγού σαν βουητό μέσα στο κεφάλι μου καθώς οδηγούσα την μηχανή προς το σχολείο...
Παρκαρα την μηχανή μου και μπήκα μέσα στην φυλακή που βασανιζομαστε όλοι που λέγετε σχολείο...
Το βλέμμα μου έπεσε πάνω στην Αλεξία να κάθετε μαζί με την Ειρήνη και έναν άλλο τυπά που ούτε ξέρω ξέρω ποιος είναι.....
Πώς γίνετε ΕΓΏ να μην ξέρω ποιος κάνει παρέα με την Αλεξία ΜΟΥ!Πήγαινα προς το μέρος της...
Π-Γεια
Α-Γεια Πάνο
Π-Ποιος είναι αυτός;
Α-Και εσενα τι σε νοιάζει αδερφός μου είσαι εχω ειδη έναν το κολλητό σου!!Όπα η Αλεξία πήρε θάρρος...
Α-Γι'αυτό άδειασε μας την γονια και τραβά σε κανένα γκομενάκι σου...
Όχι μόνο θάρρος πήρε αλλα και πολύ αερα...
Π-Αυτό θα κάνω... είπα και την έκλεισα το μάτι
Π-Τέλος πάντων που είναι ο Χάρης;;
Α-Εκεί μου είπε και μου έδειξε τον Χάρη να φιλιέται με μια κοπέλα....Έφυγα και πήγα στο Χάρη...
Π-Άστα τώρα αυτά θέλω να σου πω...
Χ-Τι έγινε ρε;; είπε και με έσπρωξε την κοπέλα..Του είπα τι θα γινόταν σήμερα και η αποστολή μας για το Σάββατο...
Χτύπησε το κουδούνι για μέσα...
Αλεξία pov...
Καθόμουν με την Ειρήνη και τον Άρη και συζητάγαμε για διάφορα θέματα... Οσπου άκουσα ένα γεια... Γυρνάω και ποιον να δω; Πείτε μου ποιον; Τον "πολυαγαπημένο" μας Πάνο!
Του λέω Γεια και με ρωτάει ποιος είναι αυτός...
Ο γκομενος μου ρε βλάκα. Εσένα τι σε νοιάζει; Πόσο μου τι πάει ο Πάνος ρε παιδί μου είναι νευροσπαστοϋστερικο και άλλα πολλά... Τον μισώ...
"Ναι τώρα σε πιστέψαμε αλεξουλα μου" είπε η Ρένα το υποσυνείδητό μου...
"Εσύ σταματά να ανακατεύεσαι !" Της απάντησα..Χτύπησε το κουδούνι και εκεί που πήγαινα προς την τάξη μου έπεσε πάνω σε ένα στερνό και έπεσα κάτω... Σκατα!
-----------------
Γεια σαςςς να και το πρώτο κεφάλαιο.... λίγο βαρετό το ξέρω αλλα πρώτο κεφάλαιο είναι δεν είναι πάντα τέλειο.... Μέχρι τα τρία πρώτα θα είναι λίγο έτσι αλλα μετα θα ξεκινήσει η δράση... Καλά για να μην σας τα πολυλογώ τα λεμε.....Bye bye....:)<3
VOUS LISEZ
Dangerous Love
Roman d'amourΤι γίνεται όταν κλέβουν την αδερφή σου και πρέπει να ζητήσεις βοήθεια Απο την μεγαλύτερη Μαφιοζα την χώρας μπορεί και του κόσμου.... Και έπειτα μαθαίνεις ότι η Μαφιοζα είναι η........ Διάβασε το βιβλίο αμα θέλεις να μάθεις ποια είναι αυτή και τι θα...