Rano pierwsze co zrobiłam to wrzuciłam nowego posta na bloga był on jak zwykle o modzie i oufitach.
Dzisiaj akurat ubrałam się tak:
Te ciuchy nie wyglądały tak bardzo letnio, ale bez przesady!
Dobra już dość o tych outfitach.
Przejdźmy do mojego prywatnego życia.O godz. 10:00 Jessica zawołała mnie na śniadanie. Była to jajecznica, którą uwielbiam. Po śniadaniu poszłam z moją siostrą na bardzo długi spacer.
Rozmawiałyśmy o wszystkim.
Na koniec wstąpiłyśmy do sklepu spożywczego po marchewki i ziemniaki na obiad.
Po 15 minutach byłyśmy już w domu.
Na początku poszłam umyć dokładnie ręce. Jak już wyszłam z łazienki Jessica wstawiła obiad.
A, ja postanowiłam, że jej pomogę i obiorę marchewki i ziemniaki. Jak już to zrobiłam siadłam sobie na kanapie wziełam laptopa i weszłam na mojego bloga i opisałam co się zdarzyło dziś ciekawego. Następnie spojrzałam na oufit, ktory dodałam rano miał on już ponad 350 lovków. Bardzo się z tegk cieszyłam i byłam z siebie dumna, że tyle osób mnie obserwuje. Po obiedzie jedna dziewczyna napisała mi na Facebooku, że jest moją wierną fanką. Ja w to nie wierzyłam, ponieważ myślałam, że moje koleżanki robią sobie ze mnie jaja. Ale, jednak to była prawda miałam prawdziwą fanką, która pokochała mojego bloga o modzie.Hej to znowu ja z pierwszym działem XDD Mam nadzieje, że się spodobał:).
~Malix ♥♥♥
CZYTASZ
Out Model
Short StoryJak może każdy z Was wie Outfit to ciuchy w które nosimy. Ja postanowiłam napisać o losie pewnej dziewczyny, która przez swoje TOP outfity na swoim Blogu została Sławną modelką.