Golden Freddy
Ráno se probudím s divným pocitem v oblasti endoskeletu.
,, Co se dneska děje?" Zeptám se Freddyho.
,, Nic moc." Zívne si Freddy a pak dostane ránu do hlavy od Chici.
,, Jak nic moc?! Springy má narozeniny, to se děje!" Vykřikne Chica popuzeně. Freddy vykulí oči a moje zlatá barva skoro zbělá.
,, Cože má?!" Vykřiknu vyděšeně.
,, Narozeniny!" Zopakuje Chica.
,, Ale ne!" Vyletím na nohy. Jak jsem mohl zapomenout?! Zapomněl jsem na jeho narozeniny! Jsem blbej! Springy by na moje narozeniny nikdy nezapomněl!
SpringTrap
Ráno se probudím ve skladišti, tak jako obvykle a vedle mě leží Foxy, kterého jsem přinesli, když ho zdevastovali děti.
,, Foxy! Vstávej!" Zařvu Foxymu do ucha a on vyletí do sedu, takže mě praští hlavou do čumáku a já se svalím na záda.
,, Promiň Springy!" Vykřikne Foxy a já nad tím jenom mávnu rukou. Promnu si čumák.
,, Co je dneska za den?" Zeptám se.
,, Ehm... no... sedmnáctého května?" Řekne Foxy po chvíli nejistě.
,, Ono je sedmnáctého?! Já mám narozeniny!" Vykřiknu radostně. Přežil jsem další rok!
,, Fakt?" Sklopí uši k hlavě překvapeně Foxy.
,, Jo!" Vyletím na nohy a radostně se rozskáču.
,, Já- musím jít!" Vykřikne Foxy a zmizí za dveřmi. Zapomněl na mě. Všichni zapomínají na mé narozeniny. Kromě Chici, ta si pamatuje všechno. Má radost vyprchá a já se posadím do rohu. Přitáhnu si kolna k bradě a začnu smutně koukat do země.
Golden Freddy
Přiletí k nám Foxy, jako neřízená střela.
,, Problém! Springy má narozeniny!" Vykřikne.
,, Už to víme. " odpovím a pokývu hlavou.
,, Neříkej, žes na to taky zapomněl!" Zahřmí Chica.
,, Ehm... no... já..." poškrábe se hákem za uchem Foxy.
,, FOXY!" Zařve Chica a vyletí na nohy. Vlepí Foxymu facku.
,, Víte, jak se musí SpringTrap cítit, když na něj zapomínáme?! Hrozně! Jak by bylo vám?!" Zaječí Chica a pak odejde do kuchyně a nezapomene za sebou prásknout dveřma.
,, Asi jdu probudit Bonnieho. " zamumlá Freddy a odejde. On mě tady normálně nechal!
SpringTrap
Nebudu chodit ven. Proč taky? Stejně všichni zapomněli... mými jedinými přáteli jsou oni.
( otázka za deset milionů korun- kdo jsou ti ONI?)
A ti jsou vyplí. Vstanu a otevřu dveře do sklepa. Sejdu po schodech dolů.
,, Ahoj kamarádi." Řeknu tiše. Neozve se odpověď. Jak jinak. Narovnám je aby to vypadalo že sedí, pak se sám posadím a promluvím.
,, Puppeto, vím, že jseš celou dobu tady, tak se přestaň schovávat a vylez!" Zařvu a ze stínu vyleze Puppet.
,, Vždycky jsi měl dobré cítění pro magii, SpringTrape. " prohlásí Puppet, jako by ji to omlouvalo za špehování.
ČTEŠ
Happy Birthday, SpringTrap? ( jednodílovka)
FanfictionSpringTrapovi narozeniny se musí přeci řádně oslavit! Tak je tomu alespoň podle Chici. Nastávají tak problémy ohledně dárků, snů i lásky. Věnováno @LeBaterce do soutěže XD