Okay, nemělo to vůbec vyjít, jasný?
Ale znáte mě...vždycky se nechám ukecat :>
Tak, tady to máte!
Happy Birthday, Golden Freddy!SpringTrap
Mé oči se rozšířily strachem.
,,Golden...Freddy...?"
Golden Freddy
Všude byla rudá, oranžová a žlutá barva, cítil jsem, jak mi ten žár rozpouští endoskelet, rozvařoval mi kostým. Slyšel jsem zoufalé a prosebné výkřiky, toužící po svobodě.
,,Prosím!" ,,Ať to zmizí! Jen zmizí! Prosím!" ,,Mami!" ,,Maminko, zachraň mě-eeeeee!" Ozívalo se celou pizzerií, a mé srdce ovládala touha pomoct svým přátelům.
Jenže to bych se musel první dostat z vlastní klece, že jo...
Ohlédl jsem se a musel přivřít oči před jasným světlem. Proč jsem se jednoduše nepřemístil?
No, nebylo tak nějak kam. Už jsem to zkusil třikrát; jednou jsem si pěkně zničil paži, když jsem polovinou těla dopadl do ohně, podruhé na mě spadlo slunce z kulis na pódiu a potřetí jsem se objevil tady. Na jediném místě, které zatím nebylo v plamenech.,,Puppet!" Zavolal jsem v nadeji, že se tu loutka hned objeví, k čemuž samozřejmě nedošlo, jelikož i ma "matka" měla stoprocentně dost práce se záchranou sama sebe. Proč by se starala o své "děti".
,,MAMI!" Uslyšel jsem jekot, který musel být Bonnieho. Zvedl jsem hlavu a podíval se do boku. Tohle bylo blízko! Hodně blízko!
,,Bonnie!" Vykřikl jsem se a navzdory plamenům jsem se k fialovému králikovi vydal.
Fialovému králíkovi...
Králíkovi...
Najednou mi to došlo.
SPRINGTRAP!
Prudce jsem se otočil a rozhlédl se. Po Springym ani stopa.,,SpringTrape!" Zavolal jsem v marné naději, že se můj bratr ozve, což se nestalo.
Spring Trap
Jen co jsem viděl ty plameny, krve byste se ve mně nedořezali. No, jsem animatronik, takže logicky krev nemám, ale chápete.
V mé mysli bliklo červené světýlko a já zabouchl dveře. Oči jsem měl rozšířené strachy a celý jsem se neovladatelně třásl. Můj strach z ohně byl velice silný...minule mě málem zabil. Málem mi rozvařil endoskelet a nebýt Puppetiny rychlé práce a Goldieho, zase bych zemřel.
Automaticky jsem běžel co nejdál to šlo, v hlavě mi běželo jediné; Pryč od ohně.
Nakonec jsem zakopl o trubku a poroučel se k zemi, jsem šikovnej, já vím, zatleskejte mi. Schoulil jsem se do klubka, abych si kryl obličej a břicho.
Slyšel jsem jejich křik... jak...křičeli o pomoc...volali rodinu...
Foxy...
Chica...
Bonnie...
Freddy... volali o pomoc a já...nemohl. Moc jsem se bál... po tvářích mi stékaly nové a nové slzy, které byly narozdíl od lidských složené z oleje a stékaly z uvolněných spojů. Trhaně jsem dýchal a stále se třásl.A co Godie? Blýsklo mi hlavou a můj třas ustal jako mávnutím proutku. Narovnal jsem se v zádech a pootočil hlavu do zadu.
,,GOLDIE!" Zařval jsem a vyletěl na nohy. Goldie...sakra! Sakra! Vyběhl jsem zpátky a ignoroval stále vzrůstající žár.
,,Sakra...sakra! Sakra!" Dostal jsem ze sebe, když jsem otevřel dveře a vběhnul do pekla...Golden Freddy
Zmateně jsem pobíhal po pizzerii, nebo alespoň tom, co z ní zbylo a hledal králíka. Nikde nebyl. Kolem mě se sem tam někdo prohnal, ale nebyl jsem schopný k nim mluvit a pochybuju, že by mě v téhle panice vůbec poslouchali.
,,SPRINGTRAPE!" Zařval jsem znova, napínal uši, že bych snad svého přítele slyšel.
Springy se bojí ohně...
Od posledního požáru, kdy málem zemřel...
Bojí se ohně!
Někde tady je a má strach!
Potřásl jsem hlavou, abych tohle vyhnal z hlavy. Teď se musím ukldinit, zachovat racionální myšlení a neběhat tady křížem krážem, než bych se roztekl. Co by dělal Springy, kdyby viděl oheň?
Logicky se schoval do kouta a nechal se zabít... nom, tak takhle ne. Rozhlédl jsem se dokola, ale jediné, co jsem spatřil byl pobíhající Foxy, kterému hořel hák. Než jsem ho ale stihl odchytit magií, zmizel mi zase z dohledu. Tolik k mé snaze jim pomoct. Pak jsem to zaslechl...bylo to téměř neslyšné, ale byl to on...,,Goldie!"
SpringTrap
Spatřil jsem ho. Mé už tak dost zdemolované tělo se třásl strachem a bolestí, kůže na některých místech hořela a cítil jsem, že se mi rozpouští pomalu i endoskelet, což bylo dost bolestivé.
Ale stejně jsem šel dál.,,Goldie!" Vykřikl jsem a upoutal jeho pozornost. Rozběhl se ke mně a brzy už mě držel v náručí, což byla ta nejvíce uklidňující věc za dnešek.
,,Jsi živý...v pořádku..." mumlal, jakoby utěšoval sám sebe.
,,Jsem. Ale tady to moc v pořádku není. " odpověděl jsem mu a odtáhl se. ,,Sklep ještě nehoří. Můžeme se schovat tam. " navrhl jsem. Goldie přikývl.
,,Seženeme ostatní. Běž napřed do sklepa. " řekl mi rozhodně a ja se zamračil.
,,Ne. Nenechám tě tady. " zavrčel jsem. ,,Jedeme v tom společně a společně taky najdeme ostatní. " řekl jsem svérázně a podíval se okolo. Lehce jsem se otřásl, když jsem viděl ty plameny, ale nemohu ho nechat samotného...
Podíval se na mě a já se s váma klidne vsadím, že se usmál.,,Dobře. Jdu první. " prohlásil a proskočil plameny pryč. Podíval jsem se za sebe a na zdi jsem si všiml silně ohořelého kalendáře. Dneska bylo 13. prosince, což znamenalo, že... mé oči se rozšířily.
,,Rychle!" Zakřičel Goldie a já se rozeběhl. S výkřikem jsem proletěl plameny a vrazil do Goldieho.,,Jdeme. " rozhodl jsem a podíval se okolo.
,,Nevím, jak budeš chodit..." zamumlal Goldie a já se podíval na sebe. Z mých nohou, které byly už předtím poškozené, zůstaly pouhé pahýly, ze kterých crčel benzín a olej. Polkl jsem.
,,Jsem v pořádku..." ujistil jsem Goldieho a udělal pár kroků. Šlo to celkem snadno.
,,Jdi první. " kývl na mě a já přikývl. Rozeběhl jsem se a skočil. Cítil jsem, jak mě olizovaly plameny a sykl jsem bolestí. Zastavil jsem na malé plošince a hned jsem si všiml, že v dohledu byla Chica a Bonnie, kteří se slabě třásli v koutě, přimknutí k sobě a tiše šeptající prosby. Hned jsem k nim skočil a otočil se na Goldieho.
Golden Freddy
S potěšením jsem si všiml, že Springy dopadl na plošinku a pak mi zmizel plameny. Dobrá, nechám ho, ať mi uhne a pak půjdu já... trošku jsem zacouval a nohou došlápl do oleje s benzínem na zemi. Jo, tohle a dráty máme v endoskeletu.
Polkl jsem a odrazil se. A už tehdy jsem si to uvědomil...
Noha, která šlápla do benzínu, téměř okamžitě vzplála. Mé oči se rozšířily.
Ale ne...
Ne...
Nenenene... mé oči v jediné sekundě zabloudily k plošince. Nebo vlastně k ní chtěly zabloudit... nebyla tam. Celé to plálo...SpringTrap
,,N-ne. " sledoval jsem, jak se plošinka ponořila do plamenů, způsobených benzínem.
,,G-G-G-Go-Goldie!" Zařval jsem a podíval se na své nohy, a vedle sebe. Všechno kolem mě hořelo...Přežil jsem jediný.
Veselé narozeniny, Golden Freddy...
Hey hey hey! Tady je slíbená jednodílovka.
Jep. Já vím, Baty. Do mě se smyčcem! :> jaký je váš názor na jednodílovku?
ČTEŠ
Happy Birthday, SpringTrap? ( jednodílovka)
FanfictionSpringTrapovi narozeniny se musí přeci řádně oslavit! Tak je tomu alespoň podle Chici. Nastávají tak problémy ohledně dárků, snů i lásky. Věnováno @LeBaterce do soutěže XD