Ciyaklayan alarm sesiyle uyandım. Saat sekizdi. Hemen hazırlanıp elifi uyandırmaya gittim. Ama kız bir türlü uyanmıyordu."Elif hadi uyan işe geç kalcaz hadi. Hem seni daha patronla tanistircam falan ooo hadi kalk." diye bağırdım. Ama uyanmıyordu.
Elif uykulu uykulu " Beste sen git sonra ben oraya gelirim. Çok uykum var. Bırak uyuyim."dedi.
"Of! İyi tamam ama sonra gelecksin beni yalniz birakma, tamam mı?" dedim. Elifse cevap olarak " Hı-hı" dedi.Kahvaltımı etmek için restauranta indim. Ve birkaç şey yedikten sonra otelden çıktım. Saat sekiz buçuktu. Acilen taksi bulmam gerekiyordu ki yoksa geç kalacaktım. Otele geri girip elimdeki sözlüğe baka baka bir taksi çağırmalarını rica ettim.
On dakika sonra taksi geldi ve ben koşakoşa taksiye bindim. Sm'nin yolunu tarif ettikten sonra saate baktım. Saat 8:50 olmuştu bile. Sadece on dakikam vardı. Taksiciden biraz daha hızlı gitmesini istedim(korece tabiki)[KORECE] Sm'nin önüne geldiğimizde adama parayı uzatıp sm binasına doğru koşmaya başladım. İlk iş günü geç kalmak istemiyordum.
Binaya girince direk patronun odasına koştum. Çalışanlar hala bana bakiyordu. Onlara dil çıkarmamak içn kendimi zor tuttum resmen. Yani sonuçta artık bende buranın çalışanıydım.Patronun odasına direk daldım. Sonra ne yaptığımı fark edip dışarı çıkıp, kapıyı tıklatıp öyle girdim ve özür diledim.
"Ben ne yapacağım?" diye sordum. Patron "en üst katta, girls generationun odasının yanında bir oda daha var, ordan malzemelri alıp başlayabilirsin. Zaten o katta görevli olanlar sana yardımcı olurlar" dedi. Teşekür edip odadan çıktım. Patronun tarif ettiği odaya doğru ilerlerken koridor çok ıssızdı. her kapının üstünde grupların isminin olduğunu fark ettim. EXO' nun ismide vardı..Vakit kaybetmeden odaya girdim. Üstünde SMTOWN yazan tişörtlerden giydim. Temizlik malzemelerini de alıp odadan dışarı çıktım. Nerden başlasam diye düşünürken, benim gibi giyinmis orta yaşlarda bir teyze gördüm. Herhalde o da temizzlik görevlisi diyerek yanına doğru ilerledim.
"Merhaba, ben Beste" dedim en sevecen halimle. Kadın da gülümseyerek " Merhaba Beste. Ben de Kim Ha Na. Sen yabancı mısın?" dedi.
"Evet, ben Türküm. Koreyi çok merak ediyordum. Onun için arkadaşımla gezmeye geldim." dedim. Ahh sadece birşey soracaktım nerelere kaydı sohbet. Kadın "Hmm, ama şu an burda çalışıyorsun, gezmeye gelmemiş miydin?" Diye sordu. Offf!
" Evet gezmeye geldik ama paramız azalınca iş bulmak zorunda kaldık." dedim. Kadın kaşlarını kaldırarak " iyi peki, memnun oldum Beste" dedi ve elini uzattı. Uzattığı eli sıktıktan sonra " ya ben temizliğe nereden başlayayım? Kimse bana bir şey demedi de." dedim."Bu kattan başla,bütün odaları temizle. bende ikinci katı temizleyeim" dedi. Tam da tahmin ettiğim gibi çıktı. Kadın temizlik görevlisiymiş.
"Tamam başlıyorum" dedim gülümseyerek .
"Kolay gelsin!". " Teşekkür ederim." dedikten sonra işimin başına koyuldum. Kolidoru temizledikten sonra sıra odalara gelmişti. İlk kızların odasına girdim. Odaya wath the fuck bakışarı attıktan sonra temizlemeye başladım. Ya kız dediğin biraz düzenli olur bu ne ya!Kızların odası bittikten sonra sıra EXO'nun odasına geldi. EXO'nun odasına girdiğimde bu odanın da kızların odasından bir farkı yoktu yani.
Yerde bir sürü bavul vardı. Tabi ben çok meraklı bir insan olduğum için çantalardan birini açtım ve içine baktım. İçinde birsürü el çantası vardı. Bu çantalar Chen'in herhalde diye düşünürken kapı birden açıldı.
Aha! Şimdi yandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK KIZI
Fanfiction"Hazır mısın?" dediğinde daha da heyecanlandım. "Galiba hazırım". Diyerek alt dudağımı ısırdım. Bana gülümseyerek " EXO seni bekliyor" dedi...