6.Bölüm(Yere Düşmüştü)

301 22 3
                                    

[KORECE] Bu çantalar Chen'in herhalde diye düşünürken kapı birden açıldı.
Aha! Şimdi yandım.

Çok fena yakalanmıştım .İçimden dualar ederken kapıdaki kişiye baktım. Kapıdaki kişi kaşlarını çatmış bana bakan bir Chanyeol'du. Kollarını birleştirmiş kapıya yaslanmış baya baya benden bir açıklama bekliyordu. Ayağa kalktım ve ne yalan uydursam diye düşünmeye başladım. Ben konuşmadan Chanyeol konuşmaya başladı.
"Ne yapıyordun burada?" dedi. Hemen cevp verdim" T-temizlik y-yyapıyordum"

"Demek temizlik yapıyordun. O zaman Chen'in bavulu niye açık? Biz bavulları kapatmıştık " dedi. Aha şimdi boku yedim. Düşün Beste düşün. Derin bir nefes alıp "Ya şey bavul yere düşmüştü de" dedim.
Chanyeol bana tek kaşını kaldırıp ciddi ve kızgın bir ifadeyle bakıyordu. Ahh! Salak ben bavul zaten yerdeydi!! Elimi alnıma götürüp bu işten nasıl sıyrılsam diye düşünürken Chanyeol sinirle bana doğru yaklaşıyordu. Yalan söylediğimi anlamıştı demek ki. Çok heycanlanmistim.İyice paniğe kapıldım ve aklıma gelen ilk şeyi yaptım.

Kendimi yere attım.

Chanyeol yanıma gelerek "hey hey iyi misin" diye sordu. Tabiki de cevvap vermedim. Sorgudan kaçmak için bu bayılma şeysini çok iyi yapmam gerekiyordu.
En sonunda Chanyeol beni kucağına aldı ve koşmaya başladı. Ne yapıyordu bu ya. Allahım sen yardım et. Şu işten bir kurtulayim Elifi sırf buraya gelmediği için dövmiyecem.

Nereye geldiysek artık, herkes bir ağızdan konuşuyordu. Sonra konuşmalar baya azaldı. Sonra sırtım yumuşak soğuk bir yere değdi ve Chanyeolun konuşmasını duydum. Bir kadınla konuşuyordu. Ama dediklerini çok fazla anlamıyordum. En sonunda kadın 'tamam' dedi ve bir kapı kapanma sesi duydum. Sesle birlikte hemen gözlerimi açtım ve etrafa baktım. Hemşire odasindaydim. Hemen yerimden kalkip kadına "ben iyiyim" dedim.
Kadın kaşlarını kaldırdı. Galiba ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu. kapıyı yavaşça açıp etrafa baktım. Chanyeol etrafta görünmüyordu. Kendimi koridora atıp koşmaya başladım. Eşyalarımı almam gerekiyordu. Onun için en üst kata çıktım. Odaya girip üstümü değiştirdim. Ceketimin kapişonunu saçlarıma geçirdim, odadaki eşyalarımı alıp patronun odasına doğru yürümeye başladım.

Patronun odasına geldiğimde konuşma sözlüğümü çıkardım ve kapıyı tıklatıp içeri girdim. Allahtan odada kimse yoktu. Derin bir nefes alarak " ben ne zaman çıkabilirim?" diye sordum.zaten saat 19:00 olmuştu Burada daha fazla durmak istemiyordum, Chanyeol beni her an görebilirdi. Patron "çıkabilirsin, yarın biraz erken gel bazı işlerimiz var seninle" dedi. "Tamam" diyerek odadan çıktım.

Alla alla ne işi vardı ki benimle? Neyse daha fazla burda duramadan gitmem gerekiyordu çünkü her an Chanyeola yakalanabilirdim.
Dışarıya çıktığımda EXO siyah bir arabaya biniyordu. Onları öyle görünce istemsizce gülümsedim. Sonra Chanyeol'u gördüm. Yüzümdeki gülümseme anına silindi. O da beni görmüş olacak ki kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

Kafamı çevirdim  ve Adımlarımı hızlandırark otele doğru yürümeye başladım. Off bugün oysaki yeni arkadaşlar edinecktim. Yeni düşmanlar deil! Off EXO nun tatlı Kepçüğü seninle böyle mi karşılaşmak zorunda kalacaktik. Ah ah!

EXO VE TÜRK KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin