5.časť

729 36 7
                                    

"Michal, no-noták o-odviaž ma, to nie je sranda," prosíkal a mykal sa, ako keby nevedel, že mu to nepomôže. Mám byť fakt až taký zlý? Čo už, aspoň mu ukážem, že sa so mnou nemá zahrávať. A určite pri týchto mojich hrátkach bude vyzerať neuveritelne sexi a roztomilo, takže mato ešte aj uspokojí po tejte stránke.
"Ako môžeš povedať, že to nie je sranda? Veď pozri, ja, si s tebou môžem robiť hocičo čo len chcem," prešiel som mu letmo rukou po jeho úde, "a ty nemôžeš absolútne nič urobiť. Je to neuveritelná sranda, " dokočil som svoj dialóg a zahrýzol som si do pery, pri pohlade na jeho priviazané telíčko, ktoré sa pri mojom dotyku zachvelo. Proste nádhera.
Keď som sa ho vtedy dotkol, čo absolutne nečakal, keďže mal zaviazané oči, sa zachvel a zaskočene vydýchol. Sám pre seba som sa uškrnul. Nahol som sa k jeho ušku a šepol som mu do neho "Sranda sa začína," uškrnul som sa a skusol som mu ušný lalôčik. Počul som, ako pregrgol a znova sa pokúsil vymaniť z lana.
Premiestnil som sa naspäť. Nahol som sa a jazykom som si urobil mokrú cestičku od jeho podbruška, cez bruško, hruď, krk, až som mu oblízal spodnú peru. Vydýchol a keď pootvoril ústa, využil som príležitosť a drzo som mu do nich vnikol jazykom. Snažil sa protestovať, odtiahnuť sa až mi nakoniec kusol do jazyka. Odtiahol som sa a sykol od bolesti. Ten smrad malý. Nemyslel som si, že bude takýto hustý aj keď bude pripútaný a 'oslepený'. No toto robiť nemal.
Znova som sa mu nahol k uchu a šepol som do neho "Niekto tu bude mať dnes natrhnutú prdel, a ja to určite nebudem," zasyčal som a ihneď som zaregistroval, ako celý stuhol. "No ešte predtým.." nedokončil som a odtiahol som sa od neho. Párkrát som si prešiel po kamošovi a následne som si nad Borisa klakol tak, aby bolo moje prirodzenie presne nad jeho ústami. Nič netušiacemu som mu moju celú pýchu strčil do úst až tak, že som ho kvôli jej dlžke skoro zadusil. "Umm,urgllgl,"mrmlal niečo nezrozumitelné. "S plnými ústami sa nerozpráva," povedal som s úškrnom na perách, ruku som mu zamotal do vlasov a pevne som ho za ne chytil. "Jop a skúsiš ma zas kusnúť, tak z teba vyjebem dušu a neprestanem, až kým neodpadneš. A to nehovorím o tom, že si potom dosť dlho nesadneš," pohrozil som mu, aby bolo všetko všetkým jasné.
Pevne ho držajúc za vlasy som začal pravidelne hýbať panvou a prirážať mu do úst. Vôbec som ho nešetril a prírazy boli dosť tvrdé. Ale to mi bolo teraz úplne ukradnuté. Slasťou, čo mi prechádzala celým telom som vzdychajúc zaklonil hlavu a privrel oči. Zahryzol som si do pery aby som stlmil vlastné vzdychy a pohyby panvou som o niečo zrýchlyl.
Keď som po nejakom čase začal cítiť, že už budem, svoje prirodzeniem som mu z úst vybral, namieril na tvár a začl po ňom prechádzať rukou. So vzdychmi a pohybmi mojej ruky som došiel k môjmu vrcholu tak, že som celú moju tekutinu vystriekal na jeho tvár.
"Michal, Michal čo to robíš, č-čo to je," hovoril roztraseným hlasom. Myslel som si, že z toho, že som ho jebal do úst a z následných vzdychov a vystriekania sa mohol usúdiť, čo to je. No očividne mu to nedopínalo.
"Ochutnaj a uvidíš," riekol som akoby nič a uškrnul som sa vydýchavajúc sa po orgazme. Boris si opatrne oblízol pery a hneď ako zacítil chuť semena, okamžite to vyplul a pri pomyslení na to, že to má po celej tvári sa roztriasol. "S-si ne-nechutný," šepol trasúc sa na celom tele.
"No vidíš to, a to sa ešte ani poriadne nezačala sranda," hlesol som, uškrnol som sa tešiac sa na ďalšiu aktivitu som sa zas premiestnil o niečo nižšie.

Prepáčte mi za kratšiu kapitolu, no chcela som to teraz dokončiť, lebo cez deň sa tu na 99% nedostanem. Nepozerajúc na dlžku kapitoly dúfam, že sa vám páčila a určite zanechajte svoje názory v komentároch. ^^

S láskou,
yaoistgirl

Kawaii dream~Место, где живут истории. Откройте их для себя