2.

121 9 1
                                    

Vanessa POV

Su Sandra nusikalusios gulėjome ant sofos ir žiūrėjom filmą.
-Cassandra.-numykiau,-aš jau einu miegot.-nusižiovojau.
-Saldžių, mieloji.-atsiuntė oro bučkį. Nuėjus į savo kambarį, persirengiau pižama ir pasiklojau lovą. Pažiūrėjau į laikrodį. "23:48" net atšokau, ryt reikia keltis šeštą valandą, kad spėčiau į mokyklą, juk tai yra mano pirma diena. Su mintim apie mokyklą užmigau.

-Kelkis.-jaučiau, kad kažkas pūrto mane.-kelkis.-jau garsiau rėkė.-kelkis pasakiau, jai septynios valandos!-ir su šiuo sakiniu aš iššokau iš lovos. Pažvelgiau į laikrodį."5:36"
-Tau sveika?-paklausiau susiraukus.
-Ne.-sukikeno ir iškišo liežiuvį.-eik į dušą, o aš tau rūbus paruošiu.-pasakė.

Išėjus iš vonios ir iškarto į akis puolė juodas truputį pūstas sijonas,ilgos kojinės (A.ž truputį už kelėnių kaip apsiauni būna, žinot tikrai tokias) ir juodas aptemtas crop top'as, padėti pateliai, bet aš aišku ausiuos kerzus, ir padėtas odinis švarkelis. Apsirengus plaukus susigarbanojau, o blaksnienas paryškinau tušu. Atrodžiau iš ties gražiai. Dabar mano plaukai yra rudi ir ilgi, bet manau su laiku nusikirpsiu. Nulipau į apačia ten jau kvepėjo blyneliai su grietinele šokoladu ir braškėmis. Mano mėgstamiausi.
-Tu geriausiaa!-šūktelėjau ir šokau jai į glėbį.
-Kam tos gėlės ir šokoladai?-pasakė savim didžiuodamasi.
-Na šokoladai man, o gėles pasilik.-nusijuokiau.
-Sėsk valgyk ir eisi į mokyklą.-pavalgius nuėjau pasiimti kuprinęs, atsisveikinau su Sandra ir nušuoliavau perkeltine ta žodžio prasme į mokyklą. Įėjus į mokyklą visų žvilgsniai sulindo į mane. Yeah manau man čia nepatiks. Nuėjau prie savo spintelės ir pasidėjau fizinio lavinimo aprangą, kad nereiktų tysiotis visus mokslo metus. Pažiūrėjau į tvarkaraštį, pirma pamoka istorija. Gal ir visai nieko, bet man nepatinka. Tiesa nebuvau moksliukė. Nuskambėjo skambutis, visi stumbydami bėgo į klases, man rodos aš viena neskubėjau, bet tada pastebėjau juodaplaukį einantį tai pat lėtai. Pagaliau nuėjus į klasę, nuskambėjo antras skambutis.
-Tu turbūt Vanessa Clark? Naujokė.-pasakė mokytoja, švelniu balsu.
-Taip.-atsakiau šaltai. Man tiesiog nėra nuotaikos mokyklai ir nenoriu draugų mėmių.
-Sėsk prie Zayn Malik, jis vienintelis sėdi vienas.-būčiau paprašius, kad persodintų, bet reikia jau pamiršt savo tamsią pusę, kuria buvau tapus per Tom (pirma dalis, vaikinas). Au tokiom mintim ir atsisėdau prie jo. Jis tikrai karštas, bet matyt, kad žaidėjas, o ir aš santykių nenoriu.
-Sveika.-pasilenkęs pasakė.
-Ko reikia?-šaltai pasakiau.
-Nejau norint užkalbinti gražią panelę reikia kažko norėt?-paklausė.
-O jei aš nenoriu su tavim kalbėt?-atsakiau klausimu.
-Na tada priversiu tave užsimanyti.
-Tokiems kaip tu rūpi tik vienas.-pasakiau.
-O gal aš ne toks koks atrodau.-pasakė.
-O galbūt būtent toks.-pasakiau ir nusisukau. Abudu pratylėjom visą pamoką. Suskambėjo skambutis. Antra pamoka buvo fizika. Tiesa mūsų auklėtoja. Ir per ją mane pasodino su mergina.
-Sveika.-ji susnabždėjo.
-Laba.-atsakiau tyliai.
-Po pamokos palauk manęs. Gerai?-paklausė.
-Oki.-sukikenau. Ji tai pat. O žinant mane man būna ilgi juoko priepuoliai. Mes abi pradėjome isteriškai juoktis.
-Tyliau!-išrėkė auklėtoja.

Tai va. Žinau, kad neįdomu, bet gal yra žmonių kurie skaito. Tai gi tikiuosi sulaukti bent kelis skaitytojus. Ir primetat parašiau 469 žodžius ir negalėjau ne sustot nes labai gražus skaičius :D
-Ieva🙊

More Than Girl //Z.M Where stories live. Discover now