Atsikėliau tik suskambus mano žadintuvui. Bet dar nenorėjau keltis. Visgi į mokyklą, bet bent jau draugų turiu. Aišku dėl visko dėkot reikia Emilei. Išsimaudžius plaukus įsisukau į rankšluostį, o pati apsivyniojau kitu. Išsivaliau dantis. Ir nuėjau ieškotis rūbų. Kadangi šiandien šviečia saulė, tai išsitraukiau džinsinius šortukus su petnešom ir truputį paplėšytus, juodą crop top'ą kuris turėtų būti prigludęs prie kūno. Pasiėmiau baltus trumpus converse batus. Į kuprinę susidėjau pamokas ir nuėjau džiovintis plaukų. Kaip išsidžiovinau jie buvo mano lengvai garbanoti, todėl palikau juos tokius. Pasiėmus naujus apatinius apsirengiau juos, o ant jų rūbus. Atrodžiau iš ties gerai. Pasiėmiau kuprinę ir nusileidau į apačią. Artėja žiemos atostogos. Nulipus į apačią pasiėmiau obuolį ir išėjau į mokyklą.
Po trijų pamokų vėl su Emile nuėjom prie to staliuko, aišku prieš tai pasiėmėm salotų ir apelsinų sulčių. Tik šį kart mes buvom pirmos. Palaukėm jų apie penkias minutes ir jie jau sėdi čia su maistu. Tik vienas Zayn be maisto.
-Sveikos merginos.-visi pasisveikino.
-Laba.-atsakiau kartu su Emile. Zayn sedėjo prie manęs tad reikia paklaust kodėl jis nevalgo.
-Psss Zayn.-pašaukiau. O kadangi jie visi kiti šnekėjosi tarpusavyje tai nekreipė dėmėsio į mus.
-Taip?-atsišaukė ir atsisuko į mane. Jo pavargęs žvilgnis išdavę, kad jis nemiegojo arba neišsiemiegojo.
-Kodėl nevalgai?-paklausiau susirūpinusiu balsu.
-Nenoriu.-numykė.
-Nori.-atsakiau. Ir jis kartu su manim sukikeno.
-Duosi?-nusijuokė.
-Išsižiok.-sukikenau ir su šakute pagriebiau salotų ir įdėjau jam į burną.
-Skanu.-pasakė kramtydamas.
-Tai imk valgyk, aš vistiek nenoriu.-pasakiau ir pastūmiau jam. Tuo metu pajutau, kad visi žiūri į mus.
-Žinai, gavosi miela nuotrauka kaip tu jį maitinai.-pasakė Niall.
-Tu nofotkinai?-nustebau.
-Jap.-sukrizeno.<PO 4 MĖNĖSIŲ>
(A.Ž. Jei kas nepaskaičiavo, tai dabar kiti metai, balandžio menėsis. Sorry už presukimą)
Per tą laiką su Zayn tapome geriausi draugai. Bet manau, kad jaučiu jam kur kas daugiau negu draugiškus jausmus.
-Labas, princese.-priėjo Zayn. O jo ši pravardė man jau įprasta.Zayn POV.
-Laba, meškiuk.-tai jau jos įprasta pravardė man.
Ji mane pakeitė. Netgi labai. Man nebereikia vienkartinių merginių. Galiu išbūt be vakarėlių. Iš pat pirmo karto supratau, kad ji bus kažkas man svarbaus.
-Turiu tau kaiką pasakyti.-pasakiau.
-Tai po pamokų, susitikim čia ir kažkur nueisim.- pasakė.
-Lauksiu.-pasakiau ir pakštelėjau į žandą.Sorry žmonės, visiškai neplanuota dalis ir turbūt su milijonu gramatinių ir ne tik klaidų. Ir trumpa, bet pasistengsiu kelti dažniau, bet dabar man su ranka atsirado problemų. Tai tiek.
-Ieva❤
YOU ARE READING
More Than Girl //Z.M
FanfictionMergina su įskaudinta širdimi atsikrausto į Londoną, nuo to viskas prasidėjo. ________________________ Draudžiama kopijuoti ar kelti savo vardu. -Ieva :)