'Harry! Μην κανείς σαν μωρό και έλα εδώ να σε χτενισω !'
'Οοοοχχχχιιιιιι!!!!'
'έλα ρε haryy '
'Ο-ΧΙ!'
'Τώρα θα δεις! Liam!'
'Jessica'
'Πες στο 3χρόνο που έχετε στο συγκρότημα να έρθει για να ντυθεί'
'Harry κανόνισε σε 25 λεπτά βγενουμε αν δεν κάτσεις να σε χτενισει η Jess θα βγεις στην σκηνή λες και έχεις βάλει τα χέρια στην πρίζα '
'Ε τότε να κάτσω...αν μου κάτσει και η Jessica μετά'
'Άντε χασου ηλίθιο κατασκευαμα!'
'Ποιος πηραξε την αδελφούλα μου???'
'Ο Harry δεν κάθετε να τον χτενισω'
'harry κατσε κατω τώρα'
Κάθησε και επιτέλους τον χτενισα 😥
Τα αλλά αγόρια τα είχα χτενισει ποιο πριν'Jess με βοηθάς λίγο??'
'Ναι Louis τι έπαθες?'
'Έχασα τον kevin 😞'
'Γαμω το περιστέρι σου!!! Καλά ξωρκισου έξω θα το βρω'
'oooo thank u babe'
'τίποτα '
Έψαξα για τον Kevin και τελικά ήταν κάτω από το μαξιλάρι του Louis. Όταν τελείωσε το live ο Louis Έτρεξε μέσα και αφού είδε το περιστέρι του το πήρε αγκαλιά.
'Oh Kevin I Love you'
'Jessica μπορούμε να πάμε σε κανένα μπαρ το βράδυ?'
'ναι Zayn'
'Τέλεια πάω να φάω μην πεινασω στο Bar και τρέχουμε'
'εεε Niall θέλουμε και εμείς να φάμε μην φας όλο το ψυγείο μόνος σου"
Το βράδυ...
Αποφάσισα να βάλω το μαύρο κοντό κολλητό φόρεμα μου με τις μαύρες 12ποντες γόβες μου. Έκανα μπούκλες τα ξανθά μαλια μου και έβαλα το αγαπημένο μου άρωμα που δεν είναι αλλο από την Κολονία Our Moment.
Βγήκα έξω από το δωμάτιο και με περίμεναν τα αγόρια.'Niall η μάνα σου την παντρεύει???'
'Πρώτα θα περάσεις επιθεώρηση από τους αδελφούς Horan και αν σε εγκρίνουμε θα την πάρεις'
'Niall ελεος'
Πήγαμε στο μπαρ και παράγγειλα μια βότκα λεμόνι. Η μια βότκα έγινε 2 οι 2 έγιναν 3 ως που δεν καταλάβενα τι έκανα. Ανέβηκα στην πίστα και κουνιωμουνα στον ρυθμό από το αγαπημένο μου τραγούδι Don't Wanna go home. Ένιωσα κάποιον να κολλάει από πίσω μου όταν γύρισα ήταν ένα ψιλό αγόρι με ξανθά μαλια και πρασινα μάτια.
VOUS LISEZ
Pregnant By Mistake (L.P) [ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΗ]
FanfictionΜια 16χρονη κοπελα μένει εγκυος απο τον κολλητο και BandMate του αδελφού της. Ενας μεγαλος ερωτας αναπτύσεται αναμεσα στους δυό τους τι θα γίνει ομως οταν υπάρξουν εμπόδια στην σχεση τους? Θα καταφέρει το Jiam να κρατήσει την σχεση του για πάντα ή ο...