Capitolul I

88 6 9
                                    


Brianna

Stau in oglinda multumita de rezultatul obtinut tot ce trebuie sa mai fac acum este sa imi astept logodnicul.Cine s-ar gandi vreodata ca iubitoarea ,grijulia logodnica a maretului om de afaceri Joseph Cooper ar putea ucide,nimeni cu siguranta.

Joseph a fost un om bun dar prost ,naiv.Ridic sticla cu sampanie si torn in cele doua pahare iar in unul dintre ele adaug asazisa mea potiunea, ma intind pe pat imbracata intr-o rochita din dantela si astept ca logodnicul meu sa ajunga acasa.Intarzie ca de obicei .

Se vad farurile masinii ,semn ca a sosit.
Astept iar in cele din urma Joseph isi face aparitia iar eu ii sar in brate sarutandu-l pasional.

-Iubitule!Mi-a fost dor de tine .
-Si mie scumpo.
-Am o surpriza pentru tine.
-O surpriza?
-Mhh.spun si ma asez pe pat invitandu-l sa se aseze langa mine doar ca acesta nu pare sa accepte
-Merg sa fac un dus ,si apoi ma pot bucura de surpriza.Miros ca un porc.
-Bine,astept cat este nevoie.spun iar Joseph intra un baie.

La naiba!Se pare ca mai am de asteptat.Ca sa fiu sigura mai iau putin din licoarea otravitoare si adaug in sampanie ,doar ca sa fiu sigura ca nu se va mai trezi niciodata.
Asteptarea a luat sfarsit dupa vreo 30 de minute se aseaza pe pat iar eu ii intind paharul de sampanie acesta inghitind tot continutul paharului .Dupa cateva minute bune acesta spune:
-Brianna...ma simt ametit
-Ametit ,iubitule?Era si cazul.
-Era si cazul?
-Pai stii si tu ,tocmai te-am otravit si o sa mori.
-Ce gluma buna !Chiar te-am crezut pentru un moment.spune iar eu rad.
-La fel de prost!
-Te-am iubit , vipera.Nu o sa ramai nepedepsita!
-Tu nu stii,eu iubesc doar banii ,luxul si tu poti sa imi oferi asta doar pe jumatate cat timp esti in viata,mort toata averea imi va revenii.
-Gresesti!Fratele meu va avea toate astea.
-Mai vedem.Vreo ultima dorinta?Cred ca mai ai vreo 10 minute.Otrava e destul puternica.
-O sa descopere ca tu ai fost iar apoi fratele meu te va distruge!spune si din gura ii curge
saliva apoi ochii i se dau peste cap si isi da ultima suflare.

-A fost mai usor decat am crezut.

Imi iau geanta si merg jos pentru a ma intalni cu fetele ca nimeni sa nu ma banuiasca.
-Brianna,unde e Joseph?Unde te duci?intreaba Dustin,fratele pampalaului mort de sus.
-Fratele tau e sus face dus iar eu merg cu fetele la cumparaturi.
-Bine.Distractie placuta.Dustin e genul de tip arogant dar nu cu familia iar eu m-am strecurat sub pielea lui cu greu ce-i drept dar am reusit sa o fac.

Imi indrept privirea spre casa si apoi urc in masina cu destinatia :centrul vechi al orasului la o cafenea sa le iau pe fete si mai apoi spre mall pentru a face cateva cumparaturi. Si desigur sa nu uit sa le aduc pe fete acasa ,nici nu stiu ce surpriza am pentru ele.Parchez masina si pornesc spre cafenea si le zaresc pe Amy si Hailey .Ma indrept spre ele si ma asez in mijlocul acestora.
-Ce faceti?
-Bine,asteptam comanda .spune Amy
-Ti-am comandat un cappucino.zice Hayley.
-Bun ,bem bauturile comandate de voi si plecam la mall si mai apoi la mine .Va invitat Joseph.
-Esti atat de norocoasa!Joseph e un tip de treaba care te iubeste.spune Hailey iar eu ma uit la ea si imi spun in gand "eram" .A trebuit sa rezolv acea treaba.
-Sunt,nu-i asa?spun cu o voce de indragostita,sunt indragostita dar dupa bani pana la urma nu l-am iubit niciodata pe Joseph.Fetele dau afirmativ din cap si chelnerul apare cu bauturile.
-Multumim!spun iar ele dau din cap.
-Cu placere!Doriti si altceva?
-Nu multumim.spune Amy si chelnerul pleaca.

Dupa 30 de minute ,timp in care am povestit platim si urcam fiecare in masinile noastre urmand sa ne intalnim in fata mall-lului.
Nu am nici o urma de regret .Acum tot ce trebuie sa fac e sa imi joc rolul de viitoare sotie distrusa si sa "ajut"politia iar apoi sa ma lafai in bani cu pretextul "Incerc sa il uit dar nu pot a fost iubirea vietii mele trebuie sa imi distrag atentia de la el".Insfarsit la mall unde eu cu fetele mergem spre magazinele noastre preferate si iesim insfarsit din mall cu pungi pline de haine si makeup .
-Mergem cu masina mea.le spun si ele aproba ca niste cateluse cuminti ce sunt.
-Auzi,Brianna...Joseph nu are un frate?spune Hayley
-Are.
-Stiam eu!zice Amy sbierand.
-Mai incet femeie ,sperii lumea .spun.Uite am ajuns.
-Esti sigura ca suntem binevenite?intreaba Amy inainte sa intram.
-Nu fi prostuta normal ca este in regula.spun si intram indreptandu-ne spre camera mea.Intram si planul trebuie sa functioneze.Joseph era palid aproape vanat .
-Joseph!strig si ma prabusesc in genunchi langa pat plangand in hohote.
-Aaaaa! Stiga fetele speriate.
-Ajutor!E mort!stiga Amy
-Domnisoara...intra servitoarea si ramane masca .Eu continuand sa plang si sa tremur.

-Iisuse!Cheama odata politia si ambulanta si anunta restul familiei pe fratele sau!striga Amy speriata aproape plangand.

-Ce naiba e cu agitatia asta?intreaba
Dustin de la usa si cand observa cadavrul fratelui sau se uita speriat si incepe sa respire greu.Doar plansul meu de crocodil si respiratia ingreunata a lui Dustin se aude in casa in timp ce cele doua prietene ale mele au fugit jos sa o ajute pe Edwine,servitoarea cu anuntatul familiei ,politiei ,criminalistilor sau cine naibii mai stie plus cele doua ,Amy si Hayiey mai aveau putin si lesinau asa ca trebuiau sa se si calmeze ,eu imi continui plansul si tipatul isteric
-Joseph!Treseste-te iubitule trebuie sa organizam nunta!Nu-i asa iubitule?!strig si observ cu coada ochiului cum barbatul de 28 de ani sta in tocul usii si o lacrima ii scapa pe obrazul rosu de tristete .

Apoi dupa multa liniste sirenele masinilor de politie si luminile se observau afara in timp ce actoria mea trebuia retusata si noaptea urma sa ascunda urmele adica paharele aruncate de mine in semineu.

Hey ce faceti ? Asta  e primul capitol din aceasta carte . E prima mea carte la care lucrez cu cea mai buna prietena a mea , true_love_04.

Sper ca va place .
Acest capitol este din perspectiva personajului feminin negativ .

Cum vi se pare ? Astept vizualizari,voturi si comentarii.

Bye bye....va pupacesc . :))

Unwanted AttractionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum