Edith
Stau in scaunul confortabil din birou lucrand la un caz usor,lucrand este mult spus stau si ma holbez la perete asteptand un caz cu adevarat important.Sunt un politist criminalist de vreo doi ani si inca astept cazul care sa ma faca cunoscuta si astept si astept.
Am crescut intr-o familie perfecta,unita,intelegatoare impreuna cu un frate ,Jackson si doi parinti incredibili.Mama este avocat iar tata actor si nu cred ca am avut motive sa ma plang.Am devenit politista din propria mea initiativa si nu , nu mi-am dorit de mica sa fac asta totul a inceput prin clasa a 11-a cand curiozitatea ma rodea asa ca am inceput sa ma documentez despre aceasta meserie si incet, incet a devenit prima mea dragoste ca sa spun asa.
-Edith!Avem un caz iar eu cred ca este unul dintre cele mai importante.spune Jay,colegul meu trezindu-ma la realitate.
-Alt furt,alta crima facuta de un amator?
-Nici pe departe.Joseph Cooper ,marele afacerist a fost omorat. Mass-media e acolo si sefa vrea sa investigezi tu cazul.
-Joseph Cooper?Imi iau haina si mergem.spun gandindu-ma la acesta victima cu un nume sonor in lumea afacerilor.
...
Ajung in fata vilei adapostita in liniste si intuneric.
-Cei de la medicina legala au ajuns?
-Nu.spune Jay
-Si ce mai astepti?Suna si anuntai
Intru si imediat privirea mi se indreapta spre o familie,familia victimei .Ma indrept spre ei.
-Condoleante!
-Multumim.spune indurerata o doamana cam de 50-55 de ani.
-Sunt Edith Walker ,politist criminalistic si mai nou un fel de detectiv.Ma voi acupa de moartea domnului Cooper.Acum daca ma scuzati trebuie sa vad victima si locul crimei.
-Da,desigur.
Atentia imi este atrasa de urlete de durere care vin dinspre scari unde observ o domnisoara poate sotia sau sora victimei.
-Nu e mort!Nu are cum!
Ii fac semn unui paramedic .
-Du-te!Administreaza-i un calmant.Nu pare in regula.spun si urc si trec de banda galbena si observ din start ca victima a fost otravita si nu cred ca a fost vorba de un suicid.Langa pat e un pahar spart de sampanie.Ma apropii si observ ca victima era curata si mirosea a gel de dus,a facut dus inainte sa fie omorat cu sange rece sau asa cred.-Recoltati probele,toate.spun si cobor jos.
-Trebuie sa veniti la sectie pentru declarati mai ales cei care se aflau in casa.
-Vreti sa spuneti ca suntem suspeti?Suntem familia lui!spune aproape tipand un domn cu par carunt.
-Domnule...
-Nu te ratoi cu unchiul meu!Daca nu vrea nu merge!
-Dumneavoastra cine sunteti?Si de unde ati aparut?
-Sunt Dustin Cooper,fratele lui Joseph.
De unde a mai aparut tipul asta ?Si de ce nu pare afectat de moartea fratelui sau?Se pare ca el trebuie sa vina la interogatoriu,obligatoriu.
-Sunteti adulti pentru numele lui Dumnezeu!Veti merge la interogatoriu,cu totii.spune doamna care mi-a atras atentia mai devreme.
-Va astept in cursul zilei de azi.Voi astepta sa vina criminalistii sa ridice cadavrul si voi pleca.Inca o data condoleante!spun si ies afara sprijinindu-ma masina .Dupa vreo ora cadavrul este ridicat iar eu merg la sectie pentru a intocmi dosarul crimei ,pe care pot sa il completez dupa ce este gata autopsia ,peste 2 zile.-Domnisoara Walker ,familia Cooper este gata de interogotoriu.spune un coleg.
-Du-i pe rand in camera pentru interogatoriu ,incepe cu logodnica.spun si imi strang lucrurile.
Intru linistita in camera si o vad pe logodnica lui Joseph Cooper.
-Buna ziua.Cred ca stiti de ce va aflati aici.
-Stiu.spune cu voce trista.
-Bun.Putem incepe?
-Veti gasi vinovatul?imi raspunde cu o alta intrebare.
-Va asigur ca il vom gasi.spun sigura.
-Mhh.
-Deci o sa va pun cateva intrebari si dumneavoastra trebuie sa imi raspundeti sincer.Erati logiditi de 2 ani si luna viitoare trebuia sa faceti nunta.De cat timp va cunosteati?
-De 10 ani.Am fost prieteni.
-Unde erati cand crima a fost produsa?
-In oras cu prietenele mele.
-Povesteste-mi .
-Pai,a venit acasa si mi-a spus ca merge sa faca dus iar eu i-am spus ca ma voi intalni cu prietenele mele.
-Va vazut cineva iesind din casa?
-Da ,Dustin ,fratele sau.
-La ce ora a fost asta?
-Nu stiu,pe la 18:00.Nu sunt sigura.
-Spuneti-mi,cum era domnul Cooper?
-Era un om atat de bun ,saritor ,fidel ,grijuliu ,mereu imi aducea cadouri.
-Era bogat ,asa-i?
-Da .
Cand a venit vorba de bani ochii ei au avut o sclipire ciudata si sa nu uitam ca pare stresata ,bate din picior.
-Avea dusmani ,cineva care era invidios ,care isi dorea banii lui?
-Nu stiu.spune cu voce tremuranda.
Domnisoara care sta in fata mea nu e sincera sau imi ascunde ceva.Timpul trece si familia victimei mi-a dat informatii importante ca:Dl Cooper a fost implicat intr-un scandal ,logodnica sa ii manca banii ,a fost inselat de logodnica dar acesta a iertat-o.Mai am o singura persoana ,Dustin Cooper ,fratele victimei.
-Buna ziua Dle Dustin.Sunt Edith Walker ,politist criminalistic si lucrez la cazul fratelui dvs.
-Cooper ,Dl Cooper.spune rece iar eu incerc sa stau calma.
-O da va adresez cateva intrebari.
-Incepe odata!
-Ati fost de fata cand logodnica fratelui dvs. a plecat in oras cu prietenele sale?
-Da ,am vazut-o.
-Ce parere aveti despre relatia fratelui dvs. cu logodnica sa ,Brianna ?-Refuz sa raspund.zice si ma priveste arogant.
-Bine ,unchiul dvs. o considera , spun si citez din declaratia unchiului dumneavoastra "O scorpie ,ii voia doar banii" dar restul spun ca cerea banu dar il iubea si era foarte draguta.
-In fine...spune parca neafectat de moartea fratelui sau ceea ce ma pune pe ganduri.
-Cum era fratele dumneavoastra?
-Cel mai de incredere om pe care l-am cunoscut.
I-am mai pus cateva intrebari dar nu a cooperat si mai apoi plecand nervos trantind usa.Perfect!Am mai stat putin pana la sectie apoi am mers acasa fiind intampinata de ciobanescul meu german ,Hercule.
Flash back
Intru in curtea sectiei unde un pui de caine si ma darama .A fost dragoste la prima vedere.
-Cutu!Ce dragut esti tu!Si greu!
-Edith!Haide ,el e Hercule ,una viitor caine politist ,sper.spune Mark.
-Il vreau.
-Vorbeste cu seful.M-am rugat atat de mult de seful meu sa il iau si pana la urma l-am convins si asa l-am primit pe Hercule.Merg ii dau mancare si ma uit la un film iar mai apoi ma duc si ma pun sa dorm in jurul orei 23:00.
CITEȘTI
Unwanted Attraction
Mystery / ThrillerDupa moartea subita a renumitului afacerist Joseph Cooper cu totii se intreaba "Cine a facut-o?" O logodnica sfasiata de durere si o avere de milioane au ramas de pe urma acestuia. Edith Walker,o tanara cu ceva experienta este trimisa in re...