Ma trezesc din cauza ceasului desteptator ,cu greu ,dar o fac.Imi indrept privirea spre ceas 6:45.Mai am 1 ora la dispozitie.
Merg in bucatarie si ii pun apa si mancare lui Hercule ,imi fac cafeaua.Azi nu e zi de dus ,da ,eu am zile cand fac dus sau baie miercuri si desigur sambata.
Acum e acum sa ma machiez .Nu inteleg cum reusesc colegele mele sa aiba un machiaj perfect.Imi dau doar cu rimel si un ruj dupa ce m-am chinuit vreo 15 minute sa imi pun fond de ten si pana la urma am renuntat.Imi iau uniforma si spre uimirea mea mai am 20 de minute asa ca nu ma grabesc.Merg agale si intru in masina si ma uit in oglinda...stiu de ce am terminat asa de repede nu mi-am periat parul si nici pe dinti nu m-am spalat.Pornesc masina si merg la un magazin ca sa imi iau o guma si o perie.
Intru dupa ce m-am trantit in 3 ,4 persoane.
-Buna ziua !Vreau un pachet de guma si o perie.
-Am deschis un bon pentru un domn deci trebuie sa asteptati.
-Va rog ,e urgent!
-Imi pare rau trebuie sa asteptati.dau din cap si ma uit dupa acest domn care sta in fata frigiderului uitandu-se la bere.Merg spre el si deschid frigiderul aruncandu-i o sticla in brate.
-Asta e cea mai buna.spun si zambesc.
-Multumesc!spune aruncandu-mi o privire dubioasa.Dupa ce imi cumpar produsele imi imblanzesc parul si iau o guma ca mai apoi sa pornesc masina incercand sa ajung la timp.
Ajunsa la sectie si incep sa rasfoieac dosarul cu moartea dlui Cooper ,dovezi ,declaratii etc.Ma uit atenta la date si nu reusesc sa vad nimic.La naiba!Trebuie sa reusesc ,mi-am promis mie insami ca voi deveni cunoscuta ,ca voi ajuta oamenii.
Pun dosarul in geanta si plec spre vila familiei Cooper.
-Edith!Unde pleci ?ma intreaba Simon ,colegul si un vechi amic.
-La vila familiei Cooper!
-Ce?De ce ?
-Trebuie sa vad ceva!Ajung in fata vilei familiei Cooper si la fel ca data trecuta ma blochez cand vad cat de mare si superioara pare a fi fata de celelalte case de pe strada.Pasesc incet ,foarte incet. Daca m-ar vedea cineva ar spune ca imi este frica ,frica de persoanele ce locuiesc in vila dar nu-i asa par destul de treaba inafara de un singur tip care ar face bine sa se obisnuiasca cu prezenta mea in inprejurimile acestei familii si ale acestei case.
Ma mai uit o data la usa din lemn masiv si arunc o privire in curte unde doi gradinari tundeau iarba.
Imi iau inima in dinti si bat la usa ca mai apoi saa legan de pe un picior pe altul in asteptarea cuiva.O menajera imi deschide usa.
-Buna ziua!Cine sunteti?
-Buna!Sunt Edith Walker ma ocup de cazul dlui Joseph Cooper.
-Am inteles ,va rog sa asteptati in hol pana il chem pe domnul Cooper.
-Domnul Cooper?
-Da ,Dustin Cooper doar dumnealui este acasa.spune ca mai apoi sa plece fara sa mai spuna ceva.
Perfect!Fix arogantul asta imi trebuia mie acum.
-Ce vrei ?!Suna o voce amenintatoare.
Ma abtin sa nu scot ceva urat pe gura si imi indrept privirea spre el.
-Vreau sa ma uit in camera Domnului Joseph.
-Nu.
-Nu?
-Exact si ai face bine sa iesi afara si daca tii sa vezi camera sa astepti pe altcineva.spune iar eu raman uimita si decid sa ma indrept spre usa.
-Badaran ,porc!Animal .mormai si trantesc usa in spatele meu.Si uite asa a trebuit sa astept juma de ora pana cand doamna Cooper a venit.
-Buna ziua!
-Domnisoara Walker !Ce faceti aici?
-Am venit sa vad camera domnului Joseph dar domnul Cooper nu mi-a permis ,domnul Dustin.
-Of ,Dustin!tipa doamana de langa mine.
-Ce-i matusa!?
-Te duci imediat si o conduci pe domnisoara Walker in dormitorul lui Joseph.
-Matusa...
-Acum Dustin.spune iar eu incerc sa imi abtin rasul.
-Misca-te odata!spune rastit iar eu il urmez si in acelasi timp doamna Cooper vorbeste despre pregatirule de inmormantare in timp ce ii mai scapa cate un suchit ,eram singura ca plangea.
-Stii, imi pari o persoana dubioasa.
-A serios?Mie chiar nu imi place deloc persoana ta esti ca o musca enervanta!spune iar eu nu pot sa imi abtin rasul.
-Asta e camera.Ai jumatate de ora iar eu te astept aici.
-Fie ....
Dupa mai multe minute de cautari in zadar ies unde Dustin ma asteapta fumand o tigara.
-Nu am gasit nimic.minteam am gasit o bucatica de sticla din semineu ce am strecurat-o in buzunarul pantalonilor tigareta.
-Si ce te asteptai sa gasesti ,fantoma fratelui meu?
-Las-o balta.spun si merg in fata lui inedreptandu-ma spre iesire.-O zi buna iti doresc domnule Cooper.
-Iesi!spune si imi inchide usa in nas .Merg destul de entuziasmata spre sectie si cand ajung ma trantesc pe scaunul boroului scotand pucata de sricla
-Edith!Autopsia!spune colegul meu facandu-ma sa ma sperii si sa o iau la fuga la propriu spre usa biroului meu si sa iau dosarul.
-Ce bine!Auzi ,i-a asta si du-o la laborator vreau sa stiu data paharul cu otrava a avut un geaman.spun iar Stephen afirma.
Il deschid si vad din prima un lucru ne la locul lui.Ora decesului :17:30 iar logodnica acestuia domnisoara Brianna a declarat ca la ora 18:00 a plecat sa se intalnesca cu prietenele ei .Trebuie sa dau de acele prietene ale ei si asta repede.Daca banuielile mi se confirma s-ar putea sa fi dat de suspectul principal in acest caz .
CITEȘTI
Unwanted Attraction
Mystery / ThrillerDupa moartea subita a renumitului afacerist Joseph Cooper cu totii se intreaba "Cine a facut-o?" O logodnica sfasiata de durere si o avere de milioane au ramas de pe urma acestuia. Edith Walker,o tanara cu ceva experienta este trimisa in re...