5.Bölüm #vuslat

5.4K 165 24
                                    

Türkiyeye Geldikten sonra Ömerin evinde Defneden

Buse bir işinin olduğunu söyledi ve Passionise gitti.Bizde eve geldik.Açıkçası şu an sadece Ömer ile ilgileniyordum.Mutfakta kahve içerken,elinden kahve fincanını aldım ve dudağına yapıştım.Karşılık verdiğinde ben alt dudağını dişlemeye başladım.Ömer beni tam kucağına alıcaktı ki aklına birşey geldi ve kucağına almayı bıraktı.

"Defne hamilesin bu çocuk için zaralı olabilir." dedi.

"Ne zararı olsun. Doktor ilişki yaşayabilirsin dedi hem."

"Sana zarar vermekten korku-"

"Korkma. Ben sana güveniyorum."

Ömer sinsice gülüş atarken. Hızla daldı boynuma bir yandan öpüyor bir yandan kokluyor bir yandan küçük ısırıklar bırakıyordu boynuma.

Ben inliyordum. Ve bu Ömeri dahada istekli hale getiriyordu. Kucağına aldı ani bir hareketle. Tezgahın üzerine çıkardı.

Bir yandan üstümdeki hırkamı çıkarıyordu. Bir yandan dudağımı ısırıyordu.

"Çok özledim." diye fısıldadı.

Dudağımdan göğsüme doğru inmeye başladı. Yavaş hareketlerle dili dans ediyordu vücudumda.

Parmağını gezdirdi ve kalbimin oraya getirdi.

"Burdan çıkarma beni tamam mı?"

Daha çok öpmeye başladı. Kucağına aldı beni deli gibi öpüp daha sert ısırıyordu. Ben daha çok bağırıyordum.

Ömer dengesini kaybettiğinde beni duvara dayadı. Kokumu çekti derince.

"Kokun beni hasta ediyor."

Daha çok öpmeye kokumu derince çekmeye başladı.

"Dayanamıyorum Defne tam 2 Ay! Kokunu duymadan tam 2 Ay!."

Elbisemi sert haraketle yırttı. İlk çamaşırımla karşısındaydım. Tekrar kucağına alıp merdivenden çıktık.

Demirlere yaslayıp süzdü bedenimi. Şuan kırmızı bir elmaya döndüğüme emindim.

Bende tişörtünü çıkardım.

"Biraz da ben öpebilir miyim?"

Çarpık gülüşünü attıktan sonra kafasını salladı. Boyum yetmediğinden onu eğmeye çalıştım.

Ömer bu halime gülerken dayanamayıp kucağına aldı. Boynunu çektim içine derince. Ve sonra kas yığınına doğru ilerledim. Göğsünü öpmeye başladım.

"Bu kadar yeter sıra bende." Dedi inleyerek.

Yüzümü buruşturup tekrar ona bıraktım kendimi.

"Yoruldumu çocuğum."

Hayır anlamında kafamı salladım. Kucağına tekrar aldı. Ani bir hareketle omzuna çıkardı beni.

"Ömer ne yapıyorsun ya?"

Güldü. Ve bacaklarımı öpmeye başladı. Bende burnumu saçlarına gömdüm derince.

Kokusu sarhoş ediyordu . Birden kafasını aşağıya indirdi. Omzundan kollarına düştüm.

Sesli inleyince birden endişelendi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hisset  |Kiralık Aşk|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin