2.Bölüm

3.7K 139 12
                                    

Ö- Defne,neyi anlatacaksınız bana?
D- Ömer,b-biraz konuşabilirmiyiz.
Ö- Tamam,sahilde?

Söylediğine kafamı sallamak ile yetindim.Ne olursa olsun gidicek olsam bile,bilmeye hakkı vardı..

Sahilde Ömerden

Defne ile bi banka oturduk.Bu bank....,ona güvenmiyorum dediğimde oturduğumuz banktı.

Ö- Dinliyorum Defne.
D- Ömer,ben...
Ö- Sen?
D- Ömer ben h-

Telefonumun çalması ile,sözü kesiliyor Defnenin.Telefonuma bakıyorum sinirle.Feryal arıyor.

Ö- Efendim Feryal?
Feryal F- Ömer,canım şirkete gelmen gerekiyor.Çekimler ile ilgili bir sorun çıktı da.
Ö- Çokmu önemli? Şu an ondan daha önemli bir işim var da.
F- Ömer lütfen,sonra halldersin.Çekim diyorum,Dergi diyorum.
Ö- Tamam,geliyorum.

Sinirle kapatıyorum telefonu.Defneye döndüğümde,gözlerinde kızarıklık,ağlama derecesinde olduğunu görüyorum.

Ö- Defne benim gitmem lazım.Gelince konuşsak olur mu?

D- Tabi,tabi olur konuşuruz.

Dediğinde,hemen gittim.Vakit kaybetmeden Defne ile konuşmak istiyorum.

Defneden

Ömer gittikten sonra,telefonumu alıp Abimi aradım.

Serdar S- Efendim kızılcık,konuştunmu Ömer ile?
D- Hayır.
S- N-nasıl hayır?!
D- Ömer Beyin işi çıktı.Gitmesi gerekti gitti,şimdide ben gidicem.
S- Gitme Defne,daha yeni geldin.H-hem Anneannem görmedi seni.
D- Görür,ama şimdi değil.Zamanı değil Abi.Hakkını helal et.

Dedim ve kapattım telefonu,her ne kadar istemesemde...Ayağa kalkıp caddeye ilerledim.Uygun taksi bulduğumda,elim ile çevirip bindim.

Taksici T- Nereye Abla?
D- Havalimanına.

**********************************************

Havalimanına girmem ile,yüzüme püfür püfür esen klimaların rüzgarlarının esmesi bir oldu.Hiç vakit kaybetmeden gittim uçağıma.Zaten gidiceğim gün,bilet almıştım.

Uçak kalkıyordu...

Ömerden

Telefonumun çalması ile,baktığım çekim fotoğraflarına ara veriyorum.Hızla telefonu elime alıp bakıyorum kimin aradığına.Serdar...

Ö- Efendim Serdar?
S- Sen ne aşşağılık,ne pislik bi herifsin lan!
Ö- Serdar iyimisin? Noluyo?
S- Asıl sana ne oluyo! Defne sana müjdeli haber vermeye geliyo,sen kızı bırakıp işe gidiyosun!
Ö- M-müjdeli haber mi? Neymiş o haber?
S- Artık Defne ne zaman geri dönerse,o zaman öğreniceksin o müjdeli haberi! Haa bu arada,Defne gitti!

Üstüme kapattı. Olduğum yere çöktüm. Herkes bana şaşkın şekilde bakıyordu.

"Yine mi Defne! Yine mi bıraktın!"

Hisset  |Kiralık Aşk|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin