Love You Mong Ji Noona❤

3.2K 172 13
                                    

Sedutan lepas..

??:ji?!?!
??:kai?!?!

Jihyo dan kai:omma!!
Jihyo:omma buat apa kat sini?
Kai:omma what are you doing here?
Omma ji:xpayahlak kamu berdua terkejut sangat..omma just nk tengok drama free je..tapi xsangka ada kiss2..
Omma kai:hmm betul tu..ish kai ni pandai2 je kiss anak dara org ..
Omma ji:kalu korang nk kiss sangat kahwin..nk??
Kai dan jihyo: nak!!
Omma kai:amboi serentak..
Omma ji:nk buat macam mana.. anak kita ni dah cinta antara satu sama lain..
Omma kai:betul tu..
Jihyo:tapi omma..macam mana omma kenal mama kai?
Omma ji:kitaorang kawan sejak sekolah rendah lagi .
Omma kai:dan kitaorang memang dah rancang utk satukan korang tapi kami xsempat nk bagitahu tengok2 kamu berdua dah bercinta..
Omma ji:kai??
Kai:ya aunty..
Omma ji:aunty nak tanya kai..apa yg ada pada jihyo sampai kamu sukakan dia?
Kai:ohh senang jer..first dia baik second caring third cantik fourth dia ikhlas cinta saya.
Omma kai:ewahh..anak mama macam mana boleh pandai macam ni??hha..btw kahwinlah cepat2 dan kami nk cucu..hehe
Jihyo dan kai:*blushing*
??:jihyo noona dan kai xnak ucap terima kasih kat kitaorang ke??*sedih*
Jihyo:exo??
Kai:alah..disebabkan korang lah aku ngan jihyo noona boleh rapat tau..lagi2 xiumin hyung..hehe thanks hyung..
Xiumin:*buat peace*
Joongki:ok dah2..bila nak langsung perkahwinan?
Omma ji dan omma kai:minggu depan tapi nak hari apa?
Kai:hari isnin boleh?
Omma kai:kenapa nak buat hari isnin?
Kai:sbb hari isninlah hari yg menemukan saya dgn si bidadari yg cantik ni..
Sehun:macam mana?? Bila??kenapa??
Kai:*mengeluh*eh maknae cuba kau ingat balik..aku first time jumpa jihyo noona di running man pd hari isnin,kita photoshoot hari isnin,lepastu hari ni aku confess pun hari isnin tau..
Sehun:ohh..alah dulu kau berlagak kau cakap yg kau xda masa nk...

Suho memotong kata2 sehun..

Suho:ok..dah2 lah maknae..jadi lah ni minggu depan hari isnin?
Kai: yelah..

Hari yg ditunggu tunggu telah tiba iaitu hari perkahwinan jihyo dan kai..

Kai:chagi nampak cantik sangat hari ini..
Jihyo:ooo awk pun nampak handsome hari ni.
Kai:cutelah chagi ni..hehe

Selesai sahaja majlis..jihyo terus masuk ke biliknya lalu mandi..kai yg baru masuk bilik terkejut kerana melihat isterinya hanya beralaskan tuala..

Kai:kenapa chagi xmandi lagi?
Jihyo:*pout*nk mandi sesama tak?
Kai:*melopong*nk2!!
Jihyo:ish oppa ni byuntaelah..hhha
Kai:alah xpa dgn isteri sendiri..
Jihyo:hmm yelah..

Skip...
2tahun kemudian.
Kai dan jihyo mempunyai seorang cahaya mata .mereka memberi nama Tae-oh..mereka hidup bahagia bersama selamanya..

Jihyo:oppa janji ngan chagi kita akan sentiasa bersama tau..
Kai:of course chagi..I WILL ALWAY LOVE YOU MONG JI NOONA..SARANGHAE

-The End-Hi my lovely readers

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-The End-
Hi my lovely readers.. Thanks for vote and read this ff.. Sorry for the short story.. Mula2 ni.sy nak diorang happy2 dulu mula2. Sbb ni ff yg first time buat.. Saranghae..

🌟LOVE YOU MONG JI NOONA🌟 ✔Where stories live. Discover now