VEČER
Zrazu som počula ako niekto klope na dvere. Hneď som utekala otvoriť. Dúfala som, že to budú moje kamarátky. No..moje tušenie sa mýlilo. Keď som otvorila, nikto tam nebol. Obzerala som sa po okolí. No nakoniec som na zemi zazrela balík. Chvíľu som uvažovala od koho môže byť, no nakoniec som ho zobrala dnu. Išla som ho rozbaliť, ale vtom som zase počula klopanie na dvere. Tentokrát som si myslela, že to bude človek, ktorý priniesol balík. No zasa som sa mýlila. Tentoraz to už boli dievčatá. Veľmi som sa potešila, že už konečne prišli a objala ich.
,, Ahoj!" všetky ma pozdravili.
,, Ahojte, konečne ste tu...už som sa nemohla dočkať." odpovedala som veselo. ,, Rodičia nie sú doma, takže si môžeme robiť čo chceme." doplnila som. ,, Super!" tešili sa dievčatá.
Tak sme išli dovnútra a dievčatá si išli do mojej izby zložiť veci. Potom prišli za mnou do kuchyne a hneď im spadol pohľad na ten veľký balík. Chvíľku na neho pozerali....ale Kelly sa spamätala. ,,Mabel, od koho je ten balík?" pýtala sa prekvapene. ,, Nooo...ja neviem. Počula som ako niekto klope na dvere, otvorila som, ale nikto tam nebol iba tento balík, tak som ho zobrala ale vtom ste prišli vy." Odpovedala som.
,,Aha...takže nevieš čo v tom je!?" Spýtala sa Clarke. ,,Ehm..no nie." Odpovedala som potichu. ,,Tak ho otvorme!" Zakričala odrazu Kelly. Všetky sme súhlasili a pustili sa do otvárania balíka. Balík bol veľký, ale bola tam iba obálka. ,,To je zvláštne." Zahlásila som odrazu. ,,Čo je zvláštne?" Čudovala sa Allie. ,,No všetko. Veď ja som si nič neobjednávala. A aj to, že taký veľký balík a tam iba taká malá obálka." Odpovedala som. ,,No tak ju rozbalme." Povedala Arya. Tak som ju zobrala a rozbalila. Bol tam nejaký dopis. Neváhala som, dopis zobrala a prečítala: Už viem kde bývaš! Spravím z tvojho každého dňa peklo! Zošlem na teba všetky zlé sily!
Keď som si to dočítala, začala som sa smiať. Dala som to prečítat aj dievčatám a aj oni sa smiali. Všetky sme si mysleli, že je to zasa jeden s Lucasových prankov. Lucas je náš spolužiak. Je tak trochu debil. Stále robí pranky, ale Aryi sa páči, tak nedávame s dievčatami najavo, čo si o ňom myslíme. Dopis sme zahodili a dohodli sme sa, že pôjdeme pozerať film. ,,A čo budeme vlastne pozerať?" Spýtala sa zvedavo Clarke. ,,A čo tak Miracles from heaven?" Navrhla Kelly. Všetky sme súhlasili a pustili film. ,,Počkajte tu. Idem do sklepa pre popcorn," povedala som. Dievčatá prikývli a venovali sa filmu. Išla som po schodoch dole. Začala som hľadať popcorn, no nevedela som ho nájst, tak som to tam celé prehadzovala a hľadala. Vtom som zbadala pavúka a neskutočne som zakričala. Mám z nich fóbiu, a vždy, keď nejakého vidím, panikárim. Síce viem, že on sa ma bojí viac, ale čo, ajtak sa ho k smrti bojím.Z POHĽADU KELLY:
Sedeli sme v obývačke a pozerali film. Zrazu som počula zapišťanie. Tak som sa zľakla, až som vystrelila z obývačky. Dievčatá ma následovali. Vystrašená som bežala dole schodami. Myslela som si, že sa niečo stalo Mabel, pretože to bol jej hlas. No keď som prišla, zbadala som niečo, na čom som sa musela zasmiať. Mabel sa na mňa nahnevane pozrela.POHĽAD MABEL:
Keď za mnou prišli dievčatá, smiali sa, no hneď ako videli môj pohlad, prestali. No pavúk sa pohyboval ku mne, akoby sa vôbec nebál. No ja som sa zľakla a pišťala: ,,Pomoooc!" No už som narazila do steny. Celým domom sa otriasol hrozný zvuk. Keď som sa otočila, nestačila som sa čudovať...Snáď sa vám to páčilo...prepáčte za chyby, ak tam nejaké sú...
*M* and *L*
YOU ARE READING
Dom Hrôzy
FantasyTento príbeh je o 14 ročnej Mabel a jej 4 kamarátkach: Kelly, Clarke, Arya a Allie. Stále sú spolu, no potom na prespávačke sa stane niečo, na čo len tak nezabudnú... No po ich veľkom zážitku sa začnú diať ešte viac čudné veci, na ktoré nevedia nájs...