Medya:melis ve fatih
Off çok heyecanlıyım, acaba bu okul nasıl eski okulum kadar güzelmi?Düşüncelerime dalmışken okula geldiğimi farketmedim derin bir nefes alıp zar zor bulduğum müdürün odasına girdim.
Müdürle beraber bir sınıfın önünde durduk kapıyı tık tıklayıp sınıfa girdik müdür öğretmene dönüp konuştu "size bugün bahsettiğim yeni öğrenci" dedi ve gitti.
Öğretmen bana döndü "kızım kendini tanıt ve boş bir yere otur" dedi bende kendimi tanıttım "adım Melis YILMAZ, resimim ve sesim iyidir" dedim ve sınıftaki boş sıralara baktım.
Sadece bir sıra boş şansıma orada oturan çocuk taş gibi çok yakışıklı o sıraya gidip çocuğa "oturabilir miyim" etrafına baktı ve olur anlamında başını salladı yanına oturdum ve dersi dinlemeye başladım.
Ders bitince yanıma çok tatlı bir kız geldi "Merhaba ben Mira arkadaş olalımmı" "bende Melis tabiki de olabiliriz kantine inelimmi? " olur dedi ve kantine indik.
Kantinde o sabah ki taş çocukla bir o kadar da yakışıklı arkadaşını gördük Mira beni çekiştirerek yanlarına getirdi
taş çocuğun yanındakini gösterdi "bu benim sevgilim batu" dedi ve o taş çocuğu gösterdi "buda batunun arkadaşı Fatih" demek adı Fatih
Mira fatih ve batu ya dönerek "buda Melis batu az gel ve Melis siz burada fatihle durun biz birazdan geliriz" dedi ve gitti.
Fatih bana dönüp "tanıştığımıza memnun oldum sen niye bu okula geldin" dedi bir an duraksadım ve gözümden birkaç damla yaş geldi
Fatih "ne oldu söyesene" dedi ben sustum tekrar sordu yine sustum birkaç kez tekrarladı ama sesi artık yüksek çıkıyordu ben ise hala sessizdim.
Fatih döndüm "söylemesem" bu dediğimden
Fatih"olmaz ben herşeyi bilirim bilmediğimi de öğrenirim" sonra daha çok sinirlendi ve söylemem için üzerimde baskı yaptı.Ben dayanamayıp patladım "yaa illa söyleteceksin biz antalyadayken annem ve babam trafik kazasında öldü bende abibim yanına istanbula geldim" dedim ve ağlamam daha da arttı.
Zil çalınca koşa koşa sınıfa gittim ve sırama yatıp ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Psikopatım
Teen FictionBir kızın Tüm acılara rağmen sevdiği kişiyle tekrar gülmesi