Medya*Batu ve Mira
Fatih'in ağzından;
Melis sınıfa çıkınca kendimi çok kötü hissettim ona annesini ve babasını hatırlattığım için (hehe kesin onun için üzüldün)biraz daha kantinde durduktan sonra sınıfa çıktım.
Melis bir erkekle sarılıyodu, öyle görünce bir garip oldum ama mutlu olmasına sevindim.çünkü onu üzmüştüm.
Hoca sınıfa girince Melis yerine yani yanıma oturdu "Özür dilerim ben bilmiyodum ve az önceki çocuk sevgilinmi? "
Melis"1 sen hani herşeyi bilirdin? 2 sanane seni ilgilendirmez" dedi.Bende Susup dersi dinlemeye başladım. Ama o sarılan çocuktan herşeyi öğrenecem.
Okul bitince Mira Batu Melis ve ben yürüyoduk Mira bize dönerek "biryerlere mi gitsek" "yok knk benim işim var ama siz gidin ben gelmiyorum" dedim ve yanlarından ayrıldım o çocuğu bulup yanına gittim.
Onu tutup depo gibi bir yere getirdim ve bağladım.
"Melis' le aranda ne var?" Diye sordum "sanane seni ilgilendirmez ama bilmek istersen ben melisi kendime aşık olmasını sağlamak için yakın davranacam" bu çocuk mal.
"Ne diyosun sen" diyip çocuğun suratına yumruk attım.
Batu'nun ağzından;
Kızlarla biraz takıldıktan sonra onları evlerine bıraktım ve bende eve geçtim.Evde otururken kapı çaldı kapıyı açtığımda Fatihi gördüm elleri kan içindeydi.
"Fatih yine kime daldın"
Fatih"sabahki Melis e sarılan çocuğa" "oooohhhaaaa" yuh lan bu şimdi o çocuğu niye dövdü."Oğlum çocuğu niye dövdün?"
Fatih" ne bileyim öyle sarılınca kendimi tuhaf hissettim melise sevgilin mi dedim cevap vermedi çocuğada sordum saçma sapan cevap verince kendimi tutamadım"Tam ağzımı açtım fatihe bişe diyecekken fatihin telefonu çaldı Melis arıyo şimdi s*çtın fatih
Bir süre konuştular pardon bağırıştılar fatih sinirden telefonu kızın suratına kapatıp duvara attı telefon parçalandı.
"Ne konuştunuz?"
Fatih"neymiş niye enese vurmuşum enesin sarılmadından bana neymiş herşeyi öğrenmem lazım değilmiş kıza bakya" fatih biraz daha Melis'e saydırdı.Ben onu dinliyormuş gibi yaparken kapı çaldı ve benim güzel sevgilim geldi.
Çok endişeli duruyodu. "Sevgilim ne oldu?"
Mira" me-me-li-lis ................"Beğenip yorum yapmayı unutmayın 2yada3 günde bir yeni bölüm var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Psikopatım
Teen FictionBir kızın Tüm acılara rağmen sevdiği kişiyle tekrar gülmesi