Το Μήνυμα

5 1 0
                                    

- Θα μου δώσετε κάποιες μέρες για τον μάγο μου να την αξιολογήσει? ρωτησε ο βασιλιας

- Δεν μπορώ να μείνω, δυστυχώς. Άμα αποτύχει κάντε την δούλα σας. είπε βιαστηκά η Assura

   Μετά αυτήν την απότομη ανακοίνωση, η Assura έφυγε από την αίθουσα. Γύρισε προς τους Καβαλάρηδες και τους διέταξε να φέρουν τους Ασγκαριανους στα σύνορα. Όμως όταν πήγανε να τους βρουν κανείς δεν ήταν εκεί. Αφού έψαξαν πολύ ώρα, ρώτησαν έναν από τους χωρικούς προς ποια κατεύθυνση πήγανε. Όλοι τους είχαν δει να παγαίνουνε σε διαφορετικά μέρη.

 - Μα είναι αδύνατον! Πως μπορούσαν να πάνε από διαφόρους δρόμους? Αναρωτήθηκε ο Onyx - Σας το είχα πει! Τόνισε ο Falcon. Είναι ικανοί να κάνουν ξόρκια. - Μπορεί να τους έστειλε ο αυτοκράτορας να μαγέψουν τον βασιλιά, ανταποκρίθηκε ο Dante.              - Εάν όλη η ήπειρος σας μισούσε, είπε νευριασμένος ο Onyx, δεν θα θέλατε να φύγετε χρησιμοποιώντας μαγεία και να εξαφανιστείτε πριν να σας σταματήσουν στον δρόμο?


   Εκείνη την στιγμή όμως ένας μικρός σε ύψος χωρικός ήρθε τρέχοντας. Ψιθύρισε κάποια λογία στον αρχηγό των Καβαλάρηδων και κοιτούσε τους υπόλοιπους φοβισμένος. Μόλις άκουσε τι του είπε, τον ρώτησε ξανά και ξανά εάν είναι αλήθεια και αφού βεβαιώθηκε ότι ήταν αλήθεια με την βοήθεια μαγείας, γύρισε και κοίταξε τους συντρόφους του με ένα παγωμένο από τον φόβο βλήμα και τους είπε τρέμοντας:

-Η αρχή του τέλους ήρθε....-Τι έγινε? Ανησύχησε αμέσως η Swan. Τι πρέπει να κάνουμε και εμείς θα τρέξουμε αμέσως-Δυστυχώς δεν έχουμε πολλές επιλογές-Εξηγήσου καλυτέρα, αφού ξέρεις ότι είμαστε έτοιμοι για τα πάντα-Ο στρατός του αυτοκράτορα αποβιβάστηκε στα παράλια της Luneris...


Ξέρω πως είναι λίγο μικρό αυτό το μέρος όμως δεν θα απογοητευτείτε από την συνέχεια. Επίσης, προσπαθώ να γράψω μια άλλη ιστορία με εντελώς διαφορετικό θέμα και λόγο εξετάσεων μπορεί να καθυστερήσω λιγάκι..... 



Οι Καβαλαρηδες του Night HavenWhere stories live. Discover now