Περπατάω χαμένη στις σκέψεις μου στο διάδρομο του σχολείου καθώς σκοντάφτω και πέφτω επάνω σε κάτι σκληρό. Σηκώνω το κεφάλι μου και είδα ότι έπεσα πάνω σε ένα αγόρι. Για την ακρίβεια στον μεγαλύτερο player του σχολείου μας. "Είσαι εντάξει?" με ρωτάει και κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου. Είμαι σίγουρη πως αυτήν την στιγμή έχω γίνει κόκκινη σαν ντομάτα. "Συγνώμη" λέω και φεύγω τρέχοντας για την καφετέρια του σχολείου. Μόλις έκατσα χτύπησε το κινητό μου και είδα ότι ήταν η μαμά μου " Έλα μαμά?" της είπα "Πού είσαι" "Είμαι στην καφετέρια του σχολείου. Γιατί ρωτάς?" "Γιατί θέλω αν μπορείς να πας να ψωνίσεις μερικά πράγματα για το βράδυ" "Γιατί τι είναι το βράδυ" την ρώτησα με μια δόση απορίας στη φωνή μου "Θα έχουμε επισκέψεις" "Εντάξει αλλά τι θα πάρω?" "Θα πας από το σπίτι πρώτα. Σου έχω αφήσει τι λίστα με τα ψώνια στο τραπέζι μαζί με λεφτά." "Εντάξει" της είπα και το έκλεισα. Πήρα την τσάντα μου και άρχισα να περπατάω προς την πόρτα. Βγήκα έξω και στην άλλη άκρη είδα τον Άρη με την παρέα. Άρχισα να περπατάω λίγο πιο γρήγορα και όταν έφτασα κοντά τους χαμήλωσα το κεφάλι μου. Ξαφνικά άκουσα κάτι γέλια και έναν να λέει "Περνάει η σκουντούφλα" είμαι σίγουρη ότι το έλεγαν για εμένα μάλλον θα τους είπε ο Άρης τι έγινε και θα τους φάνηκε πολύ αστείο. Ένιωσα τα μάγουλα μου να καίνε και άρχισα να περπατάω πιο γρήγορα από ότι πριν. Όταν έφτασα σπίτι πήγα στην κουζίνα και πήρα τα λεφτά μαζί με την λίστα για τα ψώνια και έφυγα.
* Το βράδυ *
Κάθομαι με την μαμά μου στον καναπέ και ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι. Λογικά θα είναι αυτός που περιμένουμε. Η μαμά μου σηκώνεται και πάει στην πόρτα να ανοίξει και την ακολουθώ και εγώ. Έχω βάλει⬇
μαζί με τις μαύρες μου τις γόβες. Όταν άνοιξε η μαμά μου την πόρτα είδα μπροστά μου έναν κύριο με κουστούμι και ένα μπουκέτο κόκκινα τριαντάφυλλα και δίπλα του ένα αγόρι με ξανθά μαλλιά και γαλάζια ματιά.
Χευυ! Τι κάνετε? Το ξέρω ότι άργησα αλλά ήταν οι εξετάσεις και έπρεπε να διαβάσω αλλά τώρα που τελείωσαν θα προσπαθώ να βάζω δύο φορές την εβδομάδα. Θέλω από κάτω στα σχόλια να μου γράψτε πως σας φάνηκε το κεφάλαιο. Ακόμα και να μην σας άρεσε πολύ θέλω να το γράψετε για να κάνω καλύτερη την ιστορία! Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην @ToniaLynch που με βοήθησε στο κεφάλαιο αυτό. ♥♥ Το επόμενο δεν ξέρω ακόμα ποτέ θα μπει γιατί έχω κάτι δουλειές αλλά δεν θα αργήσει πολύ!! Στην φώτο επάνω είναι ο Άρης αν δεν σας αρέσει να μου το πείτε να βάλω κάποιον άλλον ή να μη βάλω καθόλου. Αυτααα μέχρι το επόμενο πολλά 💋💋
YOU ARE READING
The Bad boy
RomanceΑλικη:16 χρονών πάει 1η λυκείου. Είναι ψιλή με πράσινα μάτια και κάστανα μαλλιά. Είναι διαφορετική από τα άλλα κορίτσια και δεν έχει καθόλου φίλες. Άρης:17 χρονών πάει 2α λύκειο. Ψηλός με μαύρα ματιά και και μαύρα μαλλιά. Είναι το bad boy του σχολε...