~Κεφάλαιο 3~

70 6 2
                                    

Όταν άνοιξε η μαμά μου την πόρτα είδα μπροστά μου έναν κύριο με κουστούμι και ένα μπουκέτο κόκκινα τριαντάφυλλα και δίπλα του ένα αγόρι με ξανθά μαλλιά και γαλάζια ματιά

******************************

Μπορώ να πάω ότι το αγόρι ήταν πολύ όμορφο σίγουρα θα πηγαίνει και γυμναστήριο. Από αυτές τις σκέψεις με έβγαλε η μαμά μου λέγοντας "Από εδώ ο Χρήστος" είπε και άπλωσε το χέρι μου. "Αλίκη χάρηκα" του είπα ευγενικά. "Και από εδώ ο γιος του Δημήτρης" είπε και έδειξε το αγόρι δίπλα στον Χριστό. "Δημήτρης" είπε και μου έδωσε ένα φίλη στο χέρι. Τι γλυκός που είναι. "Εγώ λέω να πάμε να κάτσουμε" είπε η μαμά και άρχισε να προχωράει προς την τραπεζαρία αμέσως ακολούθησαν και τα αγόρια και στο τέλος εγώ που είχα μείνει να κλείσω την πόρτα. Όταν την έκλεισα πήγα και εγώ και κάθισα μαζί τους.

____________________________________

Η ώρα περνούσε πολύ ευχάριστα και τους είχα αρχίσει να τους συμπαθώ και τους δύο. "Λοιπόν παιδιά θέλουμε να σας πούμε κάτι". Είπε ο κ. Χρήστος και εγώ αμέσως κοίταξα με απορία την μαμά μου. "Αυτό που θέλουμε να σας πούμε είναι ότι θα μείνουμε όλοι μαζί γιατί εγώ και ο Χρήστος θα παντρευτουμε" είπε η μαμά μου με ένα μεγάλο χαμόγελο. "Χαίρομαι τόσο πολύ για εσάς" είπα με ένα χαμόγελο. Μάλλον ο Δημήτρης δεν χάρηκε τόσο πολύ από ότι κατάλαβα. Μετά από λίγο σηκώθηκαν από το τραπέζι. "Εμείς πρέπει να φύγουμε για να είμαστε ξεκούραστη για αύριο" "Γιατί τι είναι αύριο?" είπε με μια δόση απορίας στη φωνή του. "Α ναι ξεχάσαμε να σας το πούμε αυτό" είπε ο Χρήστος. "Αύριο μετακομιζουμε εδώ"

_________________
Ριξτε μία ματιά στην ιστορία της Amelia_kour
Σας αγαπώ❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Bad boyWhere stories live. Discover now