2.Bölüm ~KAVGA~

373 10 0
                                    

Selin"Ya bırak beni göstericem ona gününü!" Ali"Ya kızım ne kadar kavgacı çıktın sen ya dur."
Selin"evet öyleyim napıcaksın MERT-OĞLU!!" Ali"bişey yapmıcam..." Selin"bırak benii off sanane ya işine baksana be öküz." Ali"SAKİN OL" Selin gider... Selin"Çantamı alıp hemen eve gitmiştim çok yorgundum daha ilk günden ama herkes benim kim olduğumu görecek öle davranıcak dedim.Aşağıdan sevgili ailem babamla annem kavga ediyolardı.Artık umrumda değiller alıştım artık...

Ali:Selin 4.derste gitti sinirden gözleri dolmuştu.Aman banane diyip odama çıktım,sevgili ailem yine kavga ediyolardı herzamnki gibi alışmıştım.

Ertesi gün Selin gelmemişti,merak etmiştim"Aman neyse." diyip Emrenin yanına gittim,sonra yanımıza Selinin kavga ettiği kız geldi oturdu,Ali"Elifti dimi?"Elif"evt bende oturabilirmiyim?Emre"tabiki"

Selin:Bugün okulu asmıştım,sonra Tuğçe gelmişti konuşmuştuk. Tuğçe"selin bugün okula niye gelmedin?" Selin"ya tuğçe kafam çok bozuk ztn okulu sevdiğim söylenemez işte..." Tuğçe"ozmn alışverişe çıkalımmı?"Selin"sen git ya ben biraz uyucam görüşürüz knk."Tuğçe"tamam bişey olursa beni ara bb"

Selin:Okula gelmiştim yine sıkıcı bir gündü.Tuğçenin yanına oturdum sonra kantine gittik.Kahve alıp oturdum.Yandaki masada Aliler oturuyoddu.Ama orda ezoda vardı,yanlarına gittim"aa merhaba ezo görüşmeyeli nasılsın?" Tuğçe"aa bu ezoylamı oturuyosunuz tatlım."Selin ve Tuğçe Gülerken Ali"selin yeter!İnsanları aşağlamayı bırak ilk önce kendi kusurlarına bak asıl sensin ezo! Ali iç ses:Ben nediyom ya"Selin"Öylemine varmış benm kusurum söylede hepimiz aydınlanalım." Ali"umursamaz,egolu,kendini bişey sanan bi kızsın diğerlerinden farkın yok (sjsekd)" Selin"sende aynısın merak etme!." Ali"Emin ol ki bn senden daha vicdanlıyım(ne diceğimi bilemeidm skdj)!"Selin gider...

Gençler şimdilik bu kadar yazdım beğenmişsiizdir umarım yeni bölümde görüşmek üzere bb.

MERTYIL KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin