Selin:Okula gitmiştik,Tuğçeyle Kantine gittik bir baktım ki Ali hemde yanında Didem sarmaşdolaş!Ezoda yanlarında,Selin"Ohaa,gençler nabersiniz Aa paçozla Ezoda burdaymış!"Didem"n'oluyo size geldiniz bide burayımı sahipleniceksiniz KAYBEDENLER Kulübü!Selin"ne diyosun kızım sen ağzını topla yemin ediyorum gebertirim ikinizi ezikler!Tuğçe"aha Ali sende bu kezolarla oynuyum dedin galiba hehe."Ali"Hyr asıl sizin ne işiniz var burda buradaki herkes tiksiniyo haberiniz olsun"Tuğsel"Bak Aliş bu kekolarla takılma sende onlara benzersin fln aman bidaki sene okula burslu gelirsin Jsjsj!"Kantidenkiler Güler.Ali"burdan gitmesi gereken sensin hem Didem benim sevgilim arza! Selin:iç ses ne nasıl?Tuğsel"biz herzMan kazanırız merak etmeyin Ali sana bu paçozlarla iyi günler tatlım!"Selin bu olaya üzülmemiş ama kırılmıştı ama asla vazgeçmicekkti!
Derste hoca Didem ve Elif'i ayağa kaldırırdı ve ikisinde soru sordu,Hoca"tahtadaki meloküllerin reaksiyon hızı ne kadardır?,cevap vermelerini bekliyordu hoca,Selin"Sizin reaksiyon hızınızın bir kaplumbağa eşit olduğunu söylesenize tatlım!sınıf kahkaha atarken Hoca"gel sen söyle bakalım bende kopya kağıdıma bakıp cevabı söyledim!Aferin otur.Ders bitti,Ali sınıftan çıkarken Selin durdurdu Selin"Ali o kızla sevgili misin?Ali"Evt ciddiyim birdaha seni çevremde görmek istemiyorum nefret ettiğim kız!"
Selin:Demek öyle bakalım neler olucak mertoğlu!Arkadaşlar bu bölümü kısa yazdım yeni bölüm çok ekşınlı olucak kapak tasarımları için ipek_Miyyyyy tşk ederim kardeşim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTYIL KOLEJİ
Roman pour AdolescentsAli Mertoğlu ve Selin Yılmazın hüküm sürdüğü MERTYIL KOLEJİ'ne hoşgeldiniz Devamı kitapta