1.Bölüm

5 1 0
                                    

Multimedia azra ve aras yani hikayenin kahramanları.

Ne evlilik mi ? Bu yaşta. Duyduğum sözler beynimde yankılanırken gözümden yaşlar akmaya başladı.
Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum
Ben Azra İynem
Ünlü iş adamı Kemal İynem in tek kızıyım. 18 yaşındayım.2 yıl önce annemi trafik kazasında kaybettim.
Yine okuldan geldiğim bi gün babam beni yanina çağırdı ve benimle konuşmak istediğini söyledi oturdum ve babamı dinlemeye başladım "Kızım sen bana annenin emanetisin tek değerlimsin biliyosun. Annen öldükten sonra ben eskisi gibi olamadım işlerim kötüye gidiyor senden işlerimin eski hâline dönebilmesi için birşey istiyorum. Evlenir misin?"
"Az önce evlenir misin mi dedin baba. Bu yaşta ? Kiminle ? Nasıl ?"
"Evet kızım ünlü bi iş adamının oğluyla eski halime geri dönebilmem için buna ihtiyacım var kızım lütfen."
Az önce babamın evlen demesi beynimde sürekli tekrarlanıyodu hemen kalktım arabama atlayıp sahile gittim. Bu yaşta evlenmek mi ? Tanımadıgım ve sevmediğim biriyle ağlamaya başladım.
Bu nasil olabilirdi. Babamın işlerinin eskisi gibi olmadığını biliyodum ama bu kadar mi kötüydü?
Babam için bunu yapıcaktım düşündükçe çıldırıcak gibi oluyodum ama başka çarem yoktu. Kalktım eve gittim babamın üzgün bir şekilde oturduğunu gördüm yanına gittim oturdum ve "Tamam baba evlenicem ama sadece senin için unutma"

Evlilik Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin