This is my story. (Bu benim hikayem.) Tanıtım

1.6K 24 1
                                    

UMARIM HİKAYEMİ BEĞENİRSİNİZ. İLK DEFA WATTPAD ÜZERİNDEN PAYLAŞIYORUM. YORUMLARINIZ VE VOTE LARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ. İYİ OKUMALAR. xox

Haily'nin Anlatımı:

 Merhaba ben Haily Samlie (Heyli Semliy). İsmim biraz havalı gibi gözükebilir. Fakat ben havalı değilim. Aslında ben fakir bir ailenin tek çocuğuyum. Dışımdan zengin gibi gözüksem de fakirim. Yaşım 18 buçuk. Bir kankam var. Adı Linda. Onu çok seviyorum. O benim en iyi dostum, çocukluk arkadaşım, sırdaşım. Ondan iyisi yok. Linda beni hep anlıyor. "Nasıl?" dediğinizi duyar gibiyim. Tabii şöyle; Linda ve ailesi, Linda küçükken zenginlermiş. Tüm paralarını bankaya yatırıyorlarmış. Birgün banka iflas etmiş ve banka tüm yatırılan paraları alıp kaçmış. Linda'nın ailesi faturaları ödeyemedikleri için evlerine haciz gelmiş. Ve evsiz kalmışlar. Daha sonra babası sinirlenip bir gökdelenin çatı katına çıkıp oradan atlamış ve ölmüş. Şimdi Linda annesi ile birlikte yaşıyor ve benim gibi fakirler.

Biraz önce Linda'ya önemli birşey söylerken bana "Şimdi kapatmam gerek. Ben seni 20 dakika sonra ararım. Görüşürüz." diyip telefonu yüzüme kapattı.

-20 DAKİKA SONRA-

Yazarın Anlatımı:

Haily evinin içinde dolaşıyordu. Sıkıntıdan patlayacaktı. Kankası Linda hâlâ onu aramamıştı ve çok sinirlenmişti. Birden telefonu çaldı kimin aradığına bakmadan telefonu açtı. Arayan kişi Haily'nin telefon rehberinde yoktu. Haily'nin bundan haberi de yoktu.

Bir erkek sesi Haily ile konuşmaya başladı.

Telefondaki erkek: Selam Haily. Nasılsın?

Konuşma tarzı tıpkı serserilere benziyordu ve Haily bu sesin sahibini tanımıyordu.

Haily: Sen de kimsin?

Telefondaki erkek (t.e.): Boşver benim kim olduğumu. Kankan Linda elimizde ve 1 saat içinde buraya gelip 1.000.000 £ euro getirmezsen Linda ölecek.

Haily: Ne? Nereye geliyim?

t.e.: Adresi mesaj olarak sana yollayacağım.

Haily: Ama ben 1.000.000 £ euroyu nereden bulacağım?

t.e.: Orası sana kalmış ve haberin olsun şu anda 1 saat süren başladı. Saat 23:12 de mesajdaki adrese gelmezsen ve parayı getirmezsen Linda ölür.

Haily: Tamam.

t.e.: Hoşçakal Haily.

Haily neye uğradığını anlamadan yere çöktü oturdu ve ağlamaya başladı.

Haily: Lanet olsun. Ben onca parayı nereden bulacağım. Zaten fakirim. Kuzenlerimin verdiği eşya ve giysilerle yetiniyorum. Okula gitmek için para biriktirdim. O parayıda barda çalışarak zar zor kazandım. Şimdi benden 1.000.000 £ istiyorlar ve 1 saat içinde bulup getirmemi söylüyorlar. Nasıl olacak bu iş? Kankamı çok seviyorum. O benim hem en iyi, hem en yakın, hemde küçüklük arkadaşım. Onun ölmesini istemiyorum. Keşke gökten 1.000.000 £ yağsa da alıp onlara götürsem ve kankamı kurtarsam.

Tam o sırada Haily'nin telefonuna mesaj gelmişti. Linda'yı kaçıran adamlar adresi vermişlerdi. Mesajda Haily'nin Linda ile ilk kez tanıştığı parkın adresi vardı. Haily'nin gözyaşları daha fazla akmaya başlamıştı.

Haily: Lanet olsun! Lindayla ilk tanıştığım park. Eğer parayı bulup o parka götüremezsem tanıştığımız yer onun öldüğü yer olacak.

Haily o parka kesinlikle gidecekti. Bundan emindi çantasını alıp 1+1'lik evinden çıktı. Hem ağlıyor hemde adrese doğru gidiyordu. Saate baktığında 22:30du. Daha hızlı koşmaya başlamıştı. Çünkü 82 dakikası kalmıştı. Adrese geldiğinde saat 23:00 idi. Yanında 1.000.000 £ yoktu ve Linda nın öleceğinden korkuyordu. Karşısına bir erkek çıktı.

Haily'nin karşısına çıkan erkek: Haily sen misin?

This is my story. (Bu benim hikayem.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin