,,Mamaaaa..."zarevala som. Keby som sa nepozbierala z postele, tak by mi dala domace väzenie. Musím ju poslúchať...veď mám už 16 a vie sa sama o seba postarať.
,,Konečne lenivec...choď sa obliecť" mama zmizla z izby.
,,Prestaň už! Viem, že sa mám obliecť. Niesom malé decko! Mám už 16" prevratila som očami a otvorila som svoju veľkú skriňu. Pokrčené tričká nahadzané na veľkej kope a na tej druhej všetko. Od šortiek po svetre.
,,Bože, koľko rokov som si to tu neupratovala?" vzdychla som.
Vytiahla som najmenej pokrčené tričko a legíny.
...Dneska si tu skriňu musím upratať...lebo ani Ježiš sa v nej nevyzná čo je kde...
,,Už si oblečená?" vbehla mi do izby mama.
,,No..." vyšla som z izby.
,,To si ani neupraceš posteľ?" čudovala sa mama.
,,Aj tak už nestihám do školy. ahoj už musím ísť"
zabuchla som dverami.Našťastie že škola je na vedľajšej ulici. Išla som cez malú travnatú cestičku až kým som neprišla ku školskej branke. Nebola to hociajaká škola. Vyzerala presne ako v tých Amerických filmoch.
Mala veľkú terasu kde sa chodí na obed a dokonca su tu aj roztlieskavačky.,,Zdar...ty si ta nová" jedná z roztlieskavačiek sa ma spýtala a vypľula predomňa žuvačku.
,,Ty si jaká drza nemyslíš"a falošne som sa na ňu zaškerila.
,,Davaj si na mňa bacha!" dodala ta sprostá blondýna.
,,Fajn aj tak mi nič nezrobíš. Uhni zlato idem!" žmurkla som na ňu.
...taká krava čo mi ani po členky nesiaha...
Išla som do vnútra počula som ako ta krava šepká svojím kamoškám.
,,Davajme si bacha! Máme tu tigricu!" robila si posmešky.
#ROZTLIESKAVAČKY#SÚ#MŔŤ