Ok ni tugasan paling aku suka sekali. Buat return. Sebab ni lah satu satunya tugas yang aku tak keseorangan. Aku akan dibagi pasangan paling kurang sorang atau paling ramai dua orang.
Port dia kat sebelah bilik GO (General Officer). First time buat ni, aku team dengan abang din.
Dia ni peramah pastu suka membuli. Bukan aku sorang je kene. Balqis yang gengster tu pun kena jugak. Hahahah tapi abang din ni baik sebenarnya walaupun rambut dia karat.
Back to the topic. Kitorang akan susun roti yang perlu dipulangkan balik kepada pembekal. Susun ikut jenama dia tau. Pastu satu jenama tu keluarkan berapa banyak jenis roti lagi. Daripada roti original sampai ke muffin.
Buat return paling lama, sebab tu kitorang selalu buat time rehat. Kitorang jarang keluar rehat sebab dalam bakery boleh makan. Bukan makan roti yang nak dijual tu. Buat lah roti sendiri pastu makan lah sendiri.
Aku tak pernah masak sebab abang dengan kakak baker risau adik diorang lapar so selalu bakar sosej untuk aku. Ngehh rindu 💕.
Masa buat return ni lah kitorang akan pasang lagu. Pastu melalak dengan bangla yang lalu lalang naik laguage coaster. Aku panggil benda tu roller coaster. Seronok beb naik benda tu, dan aku pernah jatuh jugak dari benda tu. Hahhahahagah