O noua lectie a A.C.M.N.

182 15 262
                                    

Imediat Umbridge a preluat conducerea.Se comporta aproape ca si cum ar fi director.Mai nou tortureaza elevi cu o pana speciala.
Urmeaza ora de A.C.M.N.si Cercetasii care fac ora impreuna cu Viperinii si Ochii-de-Soim se indreapta catre sala de clasa,multi razand si viperinii aruncand blesteme pe cercetasi,dar prefectii se ocupa de ei.
Ne asezam cu totii in banci scotandu-ne baghetele si pregatindu-ne pentru o ora de A.C.M.N.
Umbridge sta pe un scaun roz zambindu-ne malefic.
Noi intram distrati pana cand Umbridge ne strica buna dispozitie batand cu palma in catedra.
-La ora mea nu se vorbeste si nici nu se foloseste magia!
Cineva de la Cercetasi a sarit in sus spunand:
-Dar noi nu am invatat asa!Din totdeauna am folosit bagheta la ora de A.C.M.N. si...
-Liniste!a tipat profesoara.La ora mea vorbesti doar daca ridici mana si daca te numesc eu.Asa...*calmandu.se si afisand din nou zambetul acru*,veti invata intr-un mod lipsit de riscuri si sigur de pe niste manuale aprobate de minister.
Niste manuale au aparut pe nasa noastra cu o coperta care semana al naibii de mult cu una de gradinita.Desi Viperinii pareau foarte incantati de ora distrandu.se de noi ceilalti care ne straduiam sa o convingem pe Umbridge.
-Dar...cineva a inceput dar vrajitoarea l.a oprit.
-Am mai spus,se ridica mana la ora mea.
In niciun caz nu voi lasa asta sa se intample.Umbridge asta nu va preea controlul scolii acesteia!Nu si cat sunt eu in ea!
M-am ridicat curajoasa si i-am strigat:
-Si daca Voldemort se intoarce?
Toata lumea s.a intors uimita spre mine iar Umbridge a impietrit,dar si.a revenit relede din soc afisandu.si din nou acel zambet care ma scotea din sarite.
Mai multi cercetasi s.au ridicat revoltati in picioare urmandu.mi exemplul.
-Vi s.a spus ca un anume vrajitor intunecat s.a intors.Asta e o minciuna!
-Ei bine nu este nicio minciuna,Dumbledore in sine a spus asta si in plus....
-Ajunge!! a urlat Umbridge enervata.Domnisoara Bree si ceilalti cercetasi care s.au opus vor veni in biroul meu!Cat despre Viperini...bravo copii!Ati fost destepti si mi.ati acceptat regurile.50 de puncte pentru Viperini!Bravo!a spus Umbridge incantata.Asa eram si eu cand eram de varsta voastra!
Desi erau cativa Viperini care i se opuneau si se uitau nemilos la Umbridge.
Din zambetul ei dulce pentru viperini,s-a intors spre cercetasi si ochi-de-soim,zambetul ei transformandu-se intr.unul urat si acru.
-Cat despre voi...puteti pleca.Si vreau sa veniti la ora 5 la mine in birou.Toti.
Un cercetas a protestat:
-Nu se poate!Atunci avem antrenament de Vajhat!
-Si de ce m.ar interesa pe mine asta?! a spus Umbridge dispretuitor.
-Pai in 3 zile avem meci!Cu ochii-de-soim!! a spus alt cercetas,capitanul echipei.
M-am intors catre el soptindu-i la ureche:
-Da...apropo de asta...o sa va batem mar!*zambind siret*
-Mai vedem noi,cap de curcubeu!
M-am strambat catre el si m.am intors catre Umbridge care se ciondanea cu cercetasii,dar pana la urma Umbridge a castigat.
Am iesit din clasa cu Anna si ii spun:
-Doamne,parca e un cosmar.Inca o ora de genul asta si o sa ma arunc din turnul de astronomie.
Anna m.a aprobat disperata si am plecat spre ora urmatoare. *Bree*

Dumbledore's Army RoleplayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum