I am a Batman. – 5. Bölüm : Başarısız Kahraman
Onu gebertecektim! İçimdeki istek öyle fazlaydı ki beni hiçbir şey durduramazdı. Üstüme siyah kazak ve pantolonumu geçirip cadılar bayramından kalan göz bandını taktım. Aynaya baktığımda tanınmıyordum. Yani öyle olmasını umdum. Çekmecemden her ihtimale karşı sakladığım dövüş bıçağını alıp belime yerleştirdim. Artık dövüş bıçağı nasıl oluyorsa satın aldığım adam öyle söylemişti.
Ardından arabama binip 594. caddeye ilerledim. İçimdeki intikam isteği adrenalinimi arttırıyor buda enerjimi en üst seviyeye çıkartıyordu. Bunu Sophia için yapacaktım! Ve…ve diğer insanlar için… Bunu yapabilirim. Yapacaktım da! Aynı geçen olduğu gibi kahraman olabilirim! Arabayı hızla bir kenara bırakıp caddeye ilerledim. 5 kişilerdi. Yolda yürüyen insanlara saldırıyor, değerli eşyalarını alıyorlardı. John’un elinde bir kız vardı. 15-16 yaşlarındaydı. Kız ağlıyor, John’dan kaçmaya çalışıyordu. Ama ona kimse yardım etmiyordu. Edemiyordu. Çünkü herkes onlardan korkuyordu.
Cesaretimi toplayıp karşılarına çıktım.
Liam: Bırakın hemen o kızı!
Beşi de gülmeye başladı. Arkadan bir adam konuşmaya başladı.
1.Adam: Bize bulaşmak istemezsin zavallı!
Yanındaki adamda ona destek verdi.
2.Adam: Tabi ki de bize bulaşmak istemez ama çok istiyorsa oyun oynarız.
Liam: Serserilerle uğraşacak vaktim yok gidin buradan benim işim John ile…
3.Adam: Sen kimsin ki liderimizle işin ola-
John: Bende seni bekliyordum Leeroy… Sesinden anladığıma göre bana kızgınsın. Çünkü senin küçük sürtük sevgilini ben öldürdüm. Bu-bu çok gurur verici…
Artık kendimi tutamıyordum. Öyle kızgındım ki onun üstüne çıkıp kafasını boks torbası gibi yumruklamak istiyordum. Amacıda buydu zaten beni kızdırmak.
John: Ağladın değil mi? Cenazesinde… Evet. Bende ağlamıştım ablamın cenazesinde. Ve o gün bir yemin ettim. Senden intikam alacağıma… Ben istediğini yapan bir adamım Payne! Senin gibi akılsız değilim…
Çok fazla olmuştu artık. Elinde kızı adamlardan birine verip bana doğru yaklaştı. Ona doğru koşmaya başladım ve suratına bir yumruk indirdim. Diğerleri John’un emri ile geri çekilip bizim dövüşmemize izin verdiler… Yumruğum ile geriye doğru sendeleyen John gücünü toplayıp beni tutup dükkana savurdu. Dükkanın camından vitrine düştüm. Cam kırıkları her yerime batmıştı. Acım çoktu. Kalkamıyordum.
Ne olmuştu bir anda? John normalde cılız biriydi ama şuan çok güçlüydü. Beni yenmişti. Ama daha bitmemişti. Belimdeki bıçağı çıkardım ve John’a doğru tutmuştum fakat ayağı ile elime basıp bıçağı yerden adama attı. Elimi resmen ezmişti. Gülerek yanıma eğildi.
John: Ah Liam ah… Benden yani StreetSnake’lerin liderinden daha güçlü olacağını mı sandın.Ya da daha akıllı… Merak etme seni şimdi öldürmeyeceğim. Sana süre veriyorum. Gidip biraz çalış. Sonra adil bir dövüşle senide sevgilinin yanına gönderiyim. Ama seni böyle boş boş göndermek olmaz değil mi? Şimdilik sana bir mesaj vereceğim.
Saçlarımdan tutup kafamı kaldırdı. Acı içinde inledim. Bana adamlarını gösterdi. Ellerindeki kızın boynuna benim bıçağımı dayamışlardı.
Liam: Yooo hayır onu öldürme…
John: Aynı şeyi Sophiayı öldürmeden de önce demiştin. Hatırlıyor musun? Tabi ki hatırlıyorsundur. Sophiayı öldürdüğüm an hiç aklından çıkmıyor değil mi?
Zorla konuşmuştum.
Liam: Seni şerefsiz onun adını ağzına alma! O kızı da bırak… Bu ikimizin kavgası o kızın alakası yok…
John gözlerini devirip adama işaret verdi. Ama beni dinlemediler.
Liam: Hay-
Bir şey dememe kalmadan adam birden bıçağı çekti ve kızın boğazından kanlar fışkırdı. Gülerek kızı yere atıp gittiler. Sallana sallana… Ben ise öylesine baka kaldım. O anı gözümden atamıyordum. John sırıtarak karnıma bir tekme savurup adamlarının yanına gitti. Lanet olsun! Her yerim acıyor, bir kız John yüzünden ölmüş ve adamlarıyla her yere öfke saçmaya devam ediyorlardı. Ben bunu durdurmaya gelmiştim ama daha da felaket hale gelmişti durum. Etraftakiler koşarak kızın yanına gittiler. Kız ölmüştü. Artık birinin yaşadığına inanmayacaktım. Biri ya ölüdür yada diri. Bazıları da benim yanıma geldiler. Durumum kötüydü ama bu şuan beni etkilemiyordu. Yanımdakiler bana şaşkınca bakarak konuşuyorlardı.
Adam: İyi misiniz?
Cevap vermeden zorla kalktım. Yürümekle emeklemek arasında bir şey yapıyordum. Resmen sürünerek kızın yanına gittim. Etrafına toplananlar bana yol açıp kızın başına gitmeme izin verdiler. Kızı kucağıma aldım. Yanaklarımdan yaşlar akıyordu. Sessizce konuştum.
Liam: Özür dilerim…
Beni duymuştu sanki. Son nefesini benim yanımda verdi. Ardından kanatlanıp gitti. Arkadan bağıra bağıra bir kız geldi. Aynı kucağımdaki kıza benziyordu. Gözleri masmavi, saçları kumraldı. Fiziği ise dört dörtlüktü. Kucağımdaki kızdan biraz uzundu. Yanıma çöküp kucağımdaki kızı kendi kucağına aldı.
Kız: Bella!!! Hayır… Lütfen benle kal ölme lütfen kardeşim…
Kafamı yere eğdim. Bunların hepsi benim yüzümdendi. Etraftakilerden yardım alarak ayağa kalktım. Sendeleyerek yürümeye başladım. Oradan uzaklaşmaya başladım. Ben ne yapmıştım? Bir kahraman olacağıma inanmıştım ama her şeyi berbat etmiştim. Benim yüzümden 2. kere biri daha ölmüştü. Ben bunlara dayanamazdım artık. Yavaşça giderken arkamdan o kız bağırdı. Ölen kızın ablası.
Kız: Hey sen!
Yavaşça arkamı döndüm. Gözyaşları akıyordu. Bana doğru geldi. Ve birden sarıldı.
Liam: Bu ne içindi?
Kız: Cesurca davranıp kardeşimi kurtarmaya çalıştın… Olmadı ama yinede sen bir kahramansın…
Kızdan uzaklaştım.
Liam: Hayır ben bir kahraman değilim… Ben ahmağın tekiyim. Hiçbir şey beceremeyen ahmak!
Kız dudağını ısırarak bana yaklaştı.
Kız: Ama ben bu ahmağa teşekkür etmek istiyorum.
Gözlerine baktım. Işıl ışıldı. Yine de kıpkırmızıydı. Ama mavi gözleri beni benden alıyordu. Sophia geldi aklıma. Onun o renkli gözleri… Benziyorlardı bu kızla.
Kız: Bu arada ben Hanna… Sen?
Liam: Ben bir kahramanım unuttun mu? Kahramanlar kimliklerini açıklamaz.
Hanna: Sen bir kahraman değildin hani? Bana açıklamak zorundasın!
Liam: Kardeşin için özür dilerim Hanna. Başın sağ olsun... Bu arada işim yok benim. Gitmeliyim.
Hanna: Belki bir gün beni kurtarırsın.
Liam: Ben kötü bir kahramanım…
Votelamayı ve yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATMAN [ Liam Payne Fan Fic ] | ASKIDA |
Fanfic► KİTAP 4 ◄ ♛Liam Payne Fan Fiction ♛ © Tüm Hakları Saklıdır.