1.4

578 60 8
                                    

(A)-Η Melanie αποφάσισε να παντρευτεί και να κάνει οικογένεια. Τον ήξερα τον φίλο της, τον συμπαθούσα και όλας. Όμως όταν παντρεύτηκαν ήταν λες και μπήκε ένα τέρας μέσα του. Στην αρχή ξεκίνησε να με χτυπάει. Τεράστιες μελανιές κάλυπταν το σώμα μου που κάθε φορά έπρεπε να κρύβω καθώς μου είχε πει ότι θα μου κάνει πολύ χειρότερα αν έλεγα την αλήθεια. Εγώ τα έκρυβα αλλά εκείνος συνέχισε να κάνει τα ίδια. Έτσι δημιούργηθηκαν και αυτά.

Είπα σηκωνοντας την μπλούζα μου δείχνοντας τους τις ουλές σε διάφορα σημεία. Κρατιομουν με υπερβολική προσπαθεια να μην βάλω τα κλάματα. Η μαμά μου τα είχε βάλει ήδη. Ο μπαμπάς μου ήταν ανάμεσα σε μια κατάσταση να βάλει τα κλάματα και να πάει να σκωτοσει εκείνον.

(S)-Αγάπη μου πραγματικά λυπομαστε δεν-

(Α)-Δεν τελείωσα.

Είπα έτοιμη να βάλω τα κλάματα ξανά. Ρούφηξα την μύτη μου και συνέχισα.

(Α)-Δεν έμεινε μόνο στο σημείο του να με χτυπάει. Από ένα βράδυ και μετά ξεκίνησε να έρχεται μετά που κοιμόταν η Melanie και να με βιαζει. Αργότερα. Όταν έγινα 15 παρατηρησα ότι είχα όλα τα συμπτώματα της εγκυμοσύνης δεν ήμουν και χαζή. Του το είπα και εκείνος μου είπε να πάω να το ρίξω και να πω στην μάνα μου ότι το έκανα από ένα one night stand. Με έβγαλε και πουτανα αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Είπα αυτό στην Melanie. Εξαγρυωθηκε τόσο με αυτό που έγινε όσο και με τη σε εισαγωγικά απόφαση μου. Παρόλα αυτά το έκανα λίγες μέρες αργότερα. Εκείνος έφυγε. Χωρίσε την Melanie με την δικαιολογία ότι δεν μπορεί να ζει σε μια οικογένεια με πουτανες. Αργότερα είπα στην Melanie την αλήθεια και την παρακάλεσα να μην κάνει κάτι περεταιρο με την υπόθεση πράγμα που και έκανε. Για αυτό θύμωσα τόσο που με εγκατάλειψατε. Όσο θύμωσα με τον εαυτό μου που έκανα κατι τέτοιο. Τώρα τελείωσα.

(S)- Αγάπη μου συγνώμη εμείς φταίμε για όλα. Εμείς τα κάναμε όλα λάθος.

Είπε καθώς έκλαιγε με λυγμούς στην αγκαλιά μου παρασερνοντας με και εμένα στο να βάλω τα κλάματα.

(L)-Θα τον σκοτώσω Sophia. Μα τον Θεό θα τον σκοτώσω.

(A)-Όχι μπαμπά σε παρακαλώ.

(L)-Δεν πρόκειται να υποκύψω τώρα Abby. Αυτός ο τύπος σου έκανε κακό και θα το πληρώσει. Μακάρι να είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνω στην ζωή μου. Έλα εδώ τώρα.

Είπε καθώς μου έκανε νόημα να πάω στην αγκαλιά του. Πήγα σιγά σιγά και εκείνος με αγκάλιασε σφυχτα.

(L)-Δεν θα αφήσω κανένα να σε ξαναπληγωσει το ορκίζομαι.

Είπε φίλωντας μου το κούτελο και εγώ συνέχισα να κλαίω.

Γειά σας 💘
Μικρό παρτ αλλά καλό πρέπει να το παραδεχτείτε.
Τα λέμε σύντομα 👄

I'm Sophiams Child? ✅Where stories live. Discover now