5

661 73 6
                                    

*1 μήνα μετα*

(A)-Άσε με ρε μπαμπά ποια.

Είπα φωνάζοντας του. Με κυνηγάει εδώ και δυο ώρες να πάω για camping μαζί του, την μαμά μου και γενικά τις οικογένειες των One Direction. Δεν θέλω να πάω. Παρόλο που όλοι μου φέρονται καλά οι κόρες του Zayn μου φέρονται χάλια. Δεν ξέρω γιατί.

(L)-Abby baby girl σε παρακαλώ.

(A)-Είπα όχι τι δεν καταλαβενεις?

Του φωναξα ώστε να ακουστεί εξω απο το δωμάτιο.

(L)-Έλα ρε συ Abby.

(Α)-Μπαμπά σταμάτα. Δεν έρχομαι.

Τον άκουσα να αναστεναζει και να φεύγει. Ευτυχώς. Μετα από λίγο ακούω την πόρτα να χτυπάει.

(Α)-Μπαμπά πραγματικα αν με ξαναρωτησεις-

Είπα καθώς άνοιγα την πόρτα. Τελικά είδα την μαμά μου. Της εκανα χώρο να περάσει και κατσαμε στο κρεβάτι μου.

(S)-Abby μου γιατί δεν θες να έρθεις στο camping μαζί μας?

(Α)-Μαμά μην με πριξεις και εσύ.

(S)-Abby σου έχει φερθεί κάποιος άσχημα;Έχει γίνει κάτι;

Δεν μπορω να της μιλήσω για το παρελθον μου. Τουλάχιστον όχι τώρα.Κουνησα το κεφάλι μου σε ένδειξη όχι.

(S)-Μήπως φταίνε οι κόρες του Zayn?

Ξέσπασα στην αγκαλιά της. Οι κόρες του Zayn σε συνδιασμό με οτι είχα περάσει πριν έκανε το μυαλό μου να τρελενετε.

(S)-Ηρεμισε μωρό μου δεν θα τις αφήσω να σε ξαναπηραξουν. Δεν θα αφήσω κανέναν.

Είπε καθώς με εσφυγκε στην αγκαλιά της αλλά ηταν αργά. Όλα τα κακά είχαν ηδη γίνει.

*το επόμενο πρωϊ*
Βάζω τα ρούχα στο σακ-βουαγιαζ μου και μετανιώνω την στιγμή που δέχτηκα να παω.

(S)-Έτοιμη?

Ρώτησε η μαμά μου την στιγμή που μπήκε στο δωμάτιο της χαμογελασα και μου ανταπεδωσε.

(S)-Μαγιό πήρες?

(Α)-Ο-οχι για-γιατί να πάρω?

(S)-Έχει μια λίμνη που θα κολυμπησουμε. Είναι υπεροχή. Καλέ εσύ χλωμιασες. Liam φέρει ενα ποτήρι νερό τώρα.

Φώναξε καθώς με έβαλε να κάτσω στο κρεβάτι. Άκουσα το βαρύ και γρήγορο βήμα του πατέρα μου. Μπαίνει φουριοζος στο δωμάτιο και με βάζει να ποιο νερό. Δεν θέλω να δουν τα σημάδια μου. Δεν θέλω κανεις να καταλάβει το παρελθον μου.

(L)-Τι επαθες μωρό μου? Γιατί έγινες ετσι?

(Α)-Τίποτα απλα είχα μια αδιαθεσία.

(S)-Σίγουρα?

Είπε η μαμά μου μς σκεφτικο ύφος. Εγνεψα. Τώρα έβλεπα τον μπαμπά μου να χλωμιαζει.

(L)-Abby μήπως είσαι έγκυος?

(A)-Ποτε να προλαβω ρε μπαμπά. Όλη μέρα μαζί σας είμαι.

(L)-Σίγουρα;

(S)-Liam!

(L)-Τι? Και συ teen mom(fave fanfic) ήσουν.

(A)-Μπαμπά ηρεμισε δεν είμαι έγκυος.

Η μαμά μου πήγε στην ντουλάπα,πήρε το μαγιό μου και το έβαλε στο σακ βουαγιαζ.

(S)-Τι λέτε πάμε?

Γνεψαμε και οι 2. Πήγα να σηκωσω το σακ βουαγιαζ μου αλλά φώναξε ο πατέρας μου.

(L)-Επ...ο άντρας του σπιτιού παίρνει τα βαρύ.

Είπε προσπαθώντας να έχει μια βαριά προφορά.Γελασαμε και πήγαμε στο αυτοκίνητο.

Όπως μάλλον θα είδατε αυτή η ιστορία μπήκε on hold. Δεν έχω πολλές ιδέες οποτε χρειάζομαι χρόνο για να την φτιάξω.

I'm Sophiams Child? ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora