Hoofdstuk ~ 3

21 3 1
                                    

Lina
Ik sluit mijn ogen en laat me op de bank ploffen. De pizza was heerlijk, maar wel ongelofelijk veel. Het is inmiddels half 8 mijn moeder zal zo wel thuis komen. Ik zet de tv aan en kijk naar een of andere vage serie. Na een tijdje krijg ik een berichtje.
Dikke Llama heeft u toegevoegd aan de groep; 'coole people😏'
Ik rol met mijn ogen en kijk wie er nog meer in de groep zitten. Jake, Ace, Max, Elena (een sletje), Sabrina (een sletje), Fleur (een sletje), Nancy (ADHD kindje), Sophie, Lieke (een sletje), Julia (een sletje), Kyle, Vince (Badboy), Tom, Tyler (Badboy), Dylan, Rhowy, Olivier, Sam (Badboy) en Megan (een sletje). Dus zoals je ziet zitten er veel sletjes en badboys in. Nancy, Kyle, Tom, Dylan, Rhowy en Olivier zijn vrienden van Sophie en mij.
Ik: Heyy.
Elena: Heeeeeeeey.
Ik: Is d'r niemand anders om mee te praten ofzo? Ik praat liever niet met sletten. 😉
Elena: Hoe noemde je me?
Ik: Slet.
Tyler: Oehhhh bitchfight!!
Ik: Tyler bek dicht.
Elena: Sorry hoor, maar ik ben geen slet, dat ben jij.
Ik: Hahah, oh maar sweetie, ik ben gewoon maagd. In tegenstelling tot jou. 🙃
Elena: Oh ja, vergeten. Niemand wil met je naar bed omdat je zo lelijk bent.
Ik: Oh come on. Ze neuken alleen met je om je lichaam.
Tom: Lina laat d'r gwn.
Ik: Sta je aan haar kant?
Tom: Nee dat zeg ik toch niet.
Ik: Hou je er dan buiten. 🙃
Elena: Oh kijk nou toch, je beste vriend is het met mij eens!
Ik: Oh meisje laat me niet lachen.
Sophie: Ey Elena dat jij nou een vieze slet bent en dat niet durft toe te geven is niet ons probleem, maar ga dan geen andere mensen slet noemen.
Dylan: Woww hele bitchfight.
Tom: Inderdaad.
Elena: Oh dit is wel heel schattig, kleine Lina red het niet alleen en heeft hulp nodig van haar beste vriendin?
Ik: Nah, maar in tegenstelling tot jouw 'vrienden' laat zij me niet stikken. Je snapt zelf toch ook wel dat ze alleen met je omgaan omdat ze dan populair zijn?
Sabrina: Dat is niet waar!
Fleur: Dat is inderdaad niet waar!
Nancy: HAHAHAH SUKKELS, JULLIE SLETTEN ZIJN ZO DOM!
Ik: Inderdaad Nancy.
Nancy: Beter verlaten jullie sletten deze groep.
U hebt de naam veranderd in: 'LSNTRDK&O zijn Sexy.😏'
Dikke Llama: Wow eff rustig meiden.
Ik: Ik luister niet naar jou.
Dikke Llama: Oh ik zou het maar doen.
Ik: Oh nu ben ik bang.
Rhowy: Wtf die sletten zijn wel echt Wtf. De helft van hun ligt waarschijnlijk nu te neuken.
Ik: Klopt hahah.
Nancy: HAHAH SOWIESO EN DAN TYPEN ZE ZO; IK *KREUN* BEN *KREUN* GEEN *KREUN* SLET *KREUN*.
Tom: HAHAH.
Dylan: SWS HAHAH.
Dikke Llama: Oke grappig?
Ik: HAHAH
Rhowy: HAHAH
Dikke Llama: Ik snap niet wat er zo grappig aan is.
Ik: Omdat je zelf een mannelijke slet bent.
Dikke Llama: Haha. 😒
Ik: Je weet dat ik gelijk heb.
Nancy: De sletten zeggen wat.
Dikke Llama: Wat? 🤔
Elena: Wat?
Fleur: Wat?
Sabrina: Wat?
Ik: HAHAHAHA SLETTEN NU DE REST NOG.
Ik leg mijn telefoon weg. Het is inmiddels kwart over 10. Ik sta op en loop naar mijn kamer. Ik trek een pyjama shortje en een hemdje aan en kruip onder de warme dekens. Ik sluit mijn ogen en val in een diepe slaap.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 09, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hotter Than Hell.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu