Medya=Masal
_____________________Sınıftan çıkar çıkmaz aklıma Masal geldi onun yanına gitmeliydim.Koşar adımlarla koridordan geçtim.Oldukça renkli olan koridor bitince gökkuşağının renklerine göre sıralanmış olan rengarenk merdivenleri hızlıca indim.
Bahçeye çıkınca biraz daha yavaşladım.Kantine doğru ilerledim.
Masal kantinin dışındaki sandalyelere oturmuştu onu görünce elini havaya kaldırdım.Oda beni gördüğünü belli etmek istercesine elini havaya kaldırdı.Yanına geldiğimde;"Nerede kaldın Eylül sana hamburger le limonata söyledim."
"Tamam.Sen kendine ne söyledin?"
"Aynısından."
"Tamam."Telefonuyla uğraşmaya başladı.
Masal'ın yanına yetişmeye çalışırken unuttum BEN KRALİÇE OLACAKTIM.Tabi Ayaz'da Kral.
Belki Ayaz bu haberi duyunca mutluluğundan gülümser?Hadi inşallah..."Masal notlarımdan dolayı beni mezuniyete Kraliçe seçmişler."
"Seda Hoca'mı dedi?"
"Evet"
"Tebrikler kanka.Ee Kralımız kim?"
"Tabikideee...."İkimizde aynı anda AYAZ DEMİR diyince güldük.
Yiyeceklerimiz geldi ben yemeye başladım ama Masal telefonuyla uğraşıyordu.
"Masal ben şöyle düşünüyorum...Yüzünü telefonundan ayırmadan cevap verdi.
"Neyle düşünüyorsun?
"Benim bugün Ayaz'ı güldürmeye karar vermem,aynı gün kraliçe seçilmem evren bana mesajlar mı gönderiyor acaba?"Kısa süreliğine yüzünü telefonundan ayırdı ve bana baktı.
"Ne tür mesajlar"
"Ayaz'ı güldürmeyi sakın bırakma...Ayaz'ın peşini bırakma gibisinden."Bunu dememle bir kahkaha patlattı.
"Seni bu yüzden seviyorum işte Eylül .Hayal gücüne hayranım."
Gene telefonuna bakmaya başladı."Masal bak bana!canım iphone 6 plus ını kırdırtma bana!yüzüme bak.!"
"Tamam,tamam kızma özür."
"Komik değil. bence öyle evren bana mesajlar gönderiyor."
Yüzümü başka bir yöne çevirdim. Masal moralimi bozmuştu Masal."Tamam be Eylül kızma hemen .Tamam haklı olabilirsin.Ama bana artık ilkokul çocukları gibi trip atmaktan vazgeç."
"Uf iyi be"Gülümseyerek telefonu masanın kenarına bıraktı ve yemeğini yemeye başladı.Bende yemeğime devam ettim.
"Eylül ben az lavaboya gidiyorum."
"Tamam."Telefonu masanın üzerinde bırakıp gitti .Aklımdan neler geçiyor tahmin etmişsinizdir herhalde.
Masal hanımlar bakalım kimle mesajlaşıyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Gülmeyi Ben Öğreteceğim
ChickLit"Eylül hani sen şu çocuğu güldürecektin?" "Gülecek benim karşımda kimse bir tebessüm dahi edemeden duramaz" "Bu çocuğun güldüğünü kimse görmemiş" "Desene ilk gülüşünü ben göreceğim" "Çok büyük konuşuyorsun." "Büyük oynamayı severim" Her anında gülen...