*Rană in suflet *

73 9 2
                                    

Următoarea zi primesc un mesaj cam așa ;" Buna Ili ! Sunt eu Rareș , vreau să ne întâlnim în fața cafenelelei De lângă pod .
Te aștept😃 "
Am căutat o rochie prin șifonier , o pereche de pantofi cu toc, m-am machiat si eram gata de plecare . Oare dacă am făcut toate astea e doar pentru al impresiona . Iar din asta sa rezulte Că îmi place de el !!!?!?
În fine , pustiul mă așteaptă ..Ajung la locul stabilit pentru a ne întâlni ! Ne așezăm pe o bancă . Imi spune :
- Chiar imi place de tine , îmi pare rău , stiu ca nu ma cr.....
Nu a apucat să continue pentru că i-am dat o palmă .se întoarce în partea opusă mie si nu stiu ce bibidi babidi puuf face de se întoarce la mine cu un trandafir în mână , mi-l da la care eu il arunc în stradă zicând :
- Chiar speri să mai pot crede in tine??
El își pleacă capul și se duce după trandafir
Eu il strig :
-Raresss , ai grija
O mașină ....a dat ..... peste el .
Inima îmi bătea în tot corpul , buzele îmi erau vinete , fug repede spre el , îl sărut în speranța că și desenele ne învață ceva bun , dar nimic ....
Am strigat de câteva ori " Ajutor" , până ca lumea să mă bage în seama . Un oareare trecator a apelat la ambulanta .
A ajuns in 8min si 45sec  .Cele mai negre minute din viața mea .
A venit , l-au luat cu targa si m-au chemat și pe mine înăuntru spunându-mi ca trebuie sa meargă si un însoțitor.
L-au resuscitat tot drumul. La spital l-au băgat direct în operație .Dar ceva i-a oprit să o facă . Aveau nevoie de sânge....Coincidență sau nu aveam aceiași grupa de sânge ca el. Conștientizând ca e numai vina mea , nu am ezitat să îi donez sânge . Au urmat 4 ore de așteptări pe coridor cică " sala de așteptare " Până când sa vad cum asistenți  îl scoteau cu targa .
Am mers pe lângă targa , tinandu-l de mana .
Nimeni nu mi-a spus daca operația a decurs cum trebuia ..

Jurnalul Unei "SIMPLE" FeteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum