Zone erogene

652 16 6
                                    

Fiecare dintre noi are anumite puncte sensibile care, atinse intr-un mod delicat si intr-un anumit context, se declanseaza producand senzatii de intensa placere sexuala.

Fiecare dintre noi are anumite puncte sensibile care, atinse intr-un mod delicat si intr-un anumit context, se declanseaza producand senzatii de intensa placere sexuala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


 Insa fiecare zodie are caracteristicile ei care ne ajuta sa ii cunoastem pe cei din jurul nostru. Chiar daca fiecare om e diferit si unic in felul sau si nu il putem incadra intr-un tipar exista totusi cateva trasaturi pe care le vom regasi la toti nativii dintr-o anumita zodie. Astfel fiecarei zodii i se asociaza cate o zona erogena.

Daca partenerul tau nu ti-a dezvaluit inca ce anume ii place in materie de sex si crezi ca nu o va face in viitorul apropiat, nu trebuie sa intri in panica. E  de ajuns sa consulti un zodiac si, in funnctie de semnul sub care s-a nascut partenerul sau partenera ta, vei afla exact care sunt punctele cele mai sensibile.

Deci daca ati inteles despre ce este vorba sa trecem la lucruri mai picante :3 

1. Berbec: 21 martie – 20 aprilie

Barbatul berbec: este o fire pasionala, mandra, cu un aspect placut. Ii place sa se simta superior si iubeste tot ce este frumos. Se simte atras de femeile inteligente, active, dinamice si energice.

Femeia berbec: este plina de ambitii personale si duce o lupta cu ea insasi pentru autodepasire in ceea ce priveste planul profesional. Constienta de frumusetea sa, ii place sa atraga atentia barbatilor prin tinute sexy si elegante.

Zone erogene: fata, parul si urechile. Daca vrei sa innebunesti un nativ Berbec, saruta-l pasional pe frunte, buze si abdomen, joaca-te cu parul lui, maseaza-i usor ceafa si sopteste-i vorbe dulci la ureche.


2. Taur: 21 aprilie – 20 mai

Barbatul Taur: este o fire inchisa, care iubeste intimitatea si singuratatea. Se simte atras de femei frumoase, elegante si inteligente, carora sa li se dedice in totalitate si alaturi de care sa nu se plictiseasca.

Femeia Taur: este foarte frumoasa si feminina, considerand ca este obligatoriu sa fie tot timpul in pas cu . Are o atractie pentru lux si eleganta si cauta parteneri loiali, sinceri si independenti.

Zone erogene: gatul si sanii. Adora sa primeasca masaje, sa se relaxeze in bratele partenerului. Le place sa fie sarutati si mangaiati pe tot corpul in timpul actului sexual, sa fie dominati si rasfatati.

3. Gemeni: 21 mai – 21 iunie

Barbatul Gemeni: este o fire nehotarata, manipulatoare, insa amabila si plina de energie. Pentru el infidelitatea este o necesitate. Isi doreste o partenera care sa ii fie alaturi tot timpul, sa il sprijine, sa ii ofere atentie si libertate.

Femeia Gemeni: este inteligenta, prietenoasa, vesela si plina de energie. In relatii poate deveni destul de posesiva (in special in situatiile in care este nesigura), dorindu-si sa preia controlul asupra partenerului si sa il domine.

Jurnalul ZodiilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum