Esselamünaleyküm arkadaşlar😊. Hepimizin Ramazan ayı mübarek olsun, Rabbim bu mübarek ayda herkese hakkında hayırlı olanı nasip etsin, güzel bir ay geçirelim inşAllah. Gittiğim sohbetlerden ve internetten dinlediğim sohbetlerden inşAllah size bu ayda neler yapmamız , Nasıl geçirmemiz Hakkı'nda birkaç tavsiye vereceğim.
Öncelikle efendimiz Ramazan ayı geldiğinde her zamankinden daha mütebessim olurmuş, çünkü bu ay çok makbul bir ay, bedenimizle değil yalnızca, duygularımızla, isteklerimizlede oruç tutuyoruz. Beden aç olunca insanın sinirlenmeye hali kalmıyor, günlük yaptığımız boş konuşmalara da halimiz kalmıyor. Bu sayede Ramazan'ı şerifte müslümanın huzurlu olmak için üç formül olan ; az yemek, az konuşmak, az gülmeyi gerçekleştirmiş olacağız inşAllah.
Ramazan'ı dolu dolu geçirmeye çalışalım, ibadetlerimiz arttırmaya çalışalım. Ben ramazanı daha güzel geçirmek ve neler yaptığımı görmek için, 'Ramazan günlüğü' tutuyorum. Kendime küçük bir defter aldım, 40 küsür sayfa. En başına başlık attım, Ramazan günlüğüm diye. Biraz süsledim. Her gün Ramazan'ın kaçıncı günü olduğunu yazıp o gün neler öğrendim neleri fark ettim, ve tutmak istediğim notları yazıyorum. Sizde bu şekilde defter tutabilirsiniz, daha farklı şeyler de yazabilirsiniz. Ramazan'la ilgili güzel sohbetleri YouTube'dan izleyebilirsiniz. İsterseniz bir kaç linki daha sonra yazarım. Teravih namazları ve mukabeleler bize hiç birşey yapamıyorsak bile Ramazan ayında olduğumuz bilincinde olmamızı sağlayabilir. Allah yardımcınız olsun, daha farklı fikirleri olanlar yorumlara yazsınlar inşAllah bende dahil olmak üzere hepimiz faydalanalım.
Allah'a emanet olun...
Vesselam~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEYGAMBER'İMİZİN SÜNNETLERİ
Non-FictionArkadaşlar burada sizinle peygamber efendimiz (sav)in sünnetlerini ve bilimsel yönden de faydalarını yazacağım .Umarım beğenirsiniz:)