Je ouders blijven toch alleen maar zeuren.
Ik pakte mijn spullen en vertrok zonder mijn ouders iets te zeggen. Ik werd door Driss opgehaald op de hoek van de straat. De volgende dag werden we samen wakker op een matras op de grond in Mike's logeerkamer. Driss moest iets regelen, zei hij, en liet me vervolgens achter bij Mike. Mike kwam bij me zitten op de bank en legde zijn arm over me heen. 'En vertel, is Driss wel goed voor je?' 'Ja, natuurlijk.' Ik voelde me niet zo op mijn gemak bij Mike, ik vond hem altijd al zo opdringerig. Ik begreep Driss ook niet; hij wist dat ik hem raar vond. Mike keek me met zo'n vreemde blik in zijn ogen aan. Gelukkig kwam toen net Driss weer binnen. 'Kom, we moeten even iets ophalen', zei hij.
We reden een heel eind met de auto. Mike was ook mee. Op een gegeven moment reden we door smalle straatjes met bruggetjes en oude huizen. Toen ik goed keek, zag ik allemaal meisjes zitten achter een raam, in ondergoed. Ik had echt zoiets van: Wat doen we hier? Driss stapte uit en wenkte me met zijn hand om mee te komen. Ik vond het allemaal een beetje vreemd, maar dacht: Nou, ja als Driss erbij is, zal het wel goed zijn. Driss sloeg zijn arm om me heen en samen liepen we de straat in. Ongelofelijk dat hier zo veel meisjes zitten. Hij zag de verbazing op mijn gezicht en zei: 'Het zijn best toffe meiden hoor, die hier zitten. Ze weten wat ze doen. Ze doen dit werk even en hebben ontzettend veel geld.' We gingen bij een meisje, Kim, langs. Kim was echt aardig. Ik begreep er niets van: hoe kon zij daar nou haar lichaam verkopen aan mannen? 'Ik doe dit even', zei ze, 'en als ik genoeg geld gespaard heb, dan stop ik ermee. Het werk valt best mee hoor', zei ze.We gingen steeds vaker bij Kim langs, en nog bij andere meisjes die hij kende. Op een morgen hoorde ik hard geschreeuw. Mike en Driss hadden ruzie. Ik werd er echt een beetje bang van. Ik hoorde hoe ze schreeuwden en smeten met spullen. Ik was te bang de kamer in te gaan. Driss gooide de deur open en schreeuwde tegen mij dat ik mijn spullen moest pakken. Samen liepen we in de richting van de auto. Driss zei dat we bij Mike hadden gewoond en wij geld van hem hadden geleend. Wij hadden het samen gebruikt voor het uitgaan, de auto en zo. Nu hadden we geen onderdak. Ik word afgemaakt als ik het geld niet teruggeef, zei Driss. Ik had het Mike horen zeggen en geloofde hem. Het ging om 5000 euro vóór het weekend.
et was nu al woensdag. Hij was zo wanhopig. En waar moesten we slapen? Hij keek me aan en hield me vast. Het enige wat ons kan helpen, is dat je even een paar avonden meedraait met Kim. Ik keek hem geschrokken aan. 'Kim? Maar zij gaat met mannen naar bed voor geld!'
Als ik verder moet gaan... graag 2 votes en 2 reacties dn weet ik teminste of er iemand mijn verhaal echt leest of niet. Xxx Loveu
JE LEEST
Loverboy
Teen FictionOp een gegeven moment was het zover. Het was een romantische avond en ik voelde me zo gelukkig als ik bij hem was. Het was een perfecte avond. Hij had me mee uitgenomen. We hadden gedanst, gelachen, gezoend. En voordat hij me wegbracht, kreeg ik van...