4

8.3K 379 204
                                    

'Ik heb je al eerder gezegd hoe ik over zulke meisjes denk. Ze zijn gewoon heel slim. Wij kunnen voorlopig in een hotel logeren en we zijn van Mike af. We sparen en ik regel alles voor je, je hoeft niet bang te zijn. Ik houd toch van je? Laten we gaan praten met Kim.

Kim gaf me een pakje, nadat ze met Driss had gesproken. Kim zei dat ik me niet druk moest maken. Het ging allemaal zo snel en ik was zo in de war van alles wat er gebeurd was. Dat was de eerste dag dat ik had gewerkt. Ik voelde me daarna zó vies; ik bleef heel lang onder de douche en heb in mijn eentje gehuild. Waar was ik nu weer in beland? Dit heb ik nooit zo gewild, dacht ik. Ik wilde tegen Driss zeggen dat ik het niet meer wilde doen, als prostituee werken. Vreselijk, stel dat mijn ouders het zouden weten.

Toen ik met Driss sprak, keek hij me verbaasd aan. Hij zei: 'Schatje, je hebt het toch goed gedaan? Nog even volhouden en we kunnen samen een huisje zoeken en we zijn van Mike af. Je wilt toch niet dat ik neergeschoten word?' Ik wist niet wat ik moest doen en met wie ik moest praten. Toen er geen klant was, belde ik 's avonds een oude vriendin op, Marjolein. Sinds ik met Driss omging, had ik geen contact meer met haar. Ze klonk verbaasd toen ze mijn stem hoorde. Ik zei dat het me speet dat we al zolang niet meer met elkaar gesproken hadden. Ik zei dat ik zoveel tijd met Driss optrok.Marjolein vroeg me hoe het ging tussen mij en Driss. Op dat moment zei ik dat het goed ging. Ze vertelde me dat Rachel, het meisje via wie ik Driss had leren kennen, helemaal in elkaar was geslagen. Rachel was opgenomen in het ziekenhuis. Ik schrok en vroeg hoe het kwam. Marjolein vertelde dat er mensen op school waren komen vertellen over loverboys. Met Rachel zou er ook zoiets gebeurd zijn. Rachel was met een jongen omgegaan, ze waren helemaal gek op elkaar, hij gaf haar van alles, ze gingen samen uit en zo en daarna wilde hij haar als prostituee laten werken. Ze had proberen te vluchten en was toen in elkaar geslagen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 22, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu