one

298 12 5
                                    

"Mamma!" Riep de 7 jarige Louis die naar zijn moeder rende. Hij kwam net uit school en heeft zijn moeder gemist. "Hi baby" glimlachte ze. "Mamma, ik heb zoveel nieuwe dingen geleerd! Zal ik ze vertellen?" Riep Louis enthousiast. "Graag liefje, zullen we naar het park?" Louis glimlachte en knikte blij. "Oke, mijn juf heeft me geleerd hoe je 40 + 20 moet doen. Weet jij het antwoord mamma?" "Ik heb geen idee liefje, wat denk jij?" "Het is 50 mamma! Je moet terug naar school" riep Louis met een grote glimlach. Johanna grinnikte. "Oké schat." Louis en zijn moeder waren op het speelveld. Naast dit speelveld was het zo genoemde "the woods". Het is een gevaarlijk, donker bos. Je raakt er makkelijk in verdwaald, zeker 7 jarige jongetjes als Louis. Johanna glimlachte toen ze zal dat Louis op de schommel zat. Ze pakte haar telefoon en begon een aantal dingen voor haar werk te doen. Louis hersenen waren overactief, op een vrolijke manier. Hij was zo blij dat hij niet kon stoppen met leuke dingen bedenken om te doen. Hij stapte van de schommel en rende naar zijn moeder. "Ik wil verstoppertje spelen mamma!" Lachte hij. "Ik heb daar geen zin in Louis. Waarom vraag je het niet aan het meisje daar? Zij wilt vast wel verstoppertje met je spelen!" Glimlachte Johanna. Louis' glimlach verdween en hij werd boos. "Mamma!" Stampvoette hij. "Nee Louis." Louis keek naar het meisje dat zijn moeder had aangewezen. Ik wil niet met haar spelen! Dacht hij. Toen kreeg hij een idee. Ik ga mij gewoon verstoppen! En dan zal mamma mij toch wel gaan zoeken! Hij begon met rennen naar the woods. Goede verstopplek dacht hij.
"Louis kom terug!" "Nee mamma, we gaan verstoppertje spelen!" Riep hij lachend. "Louis William Tomlinson!" Louis giechelde toen hij het bos in Zijn moeder Johanna werd boos en begon te schreeuwen naar haar kleine zoon.
"Louis kom terug! Er zijn wolven in het bos!" Oké, dat was misschien een leugen, maar ze moest ervoor zorgen dat Louis terug kwam, en niet verre het bos in ging. Johan zuchtte en ging hem achterna. Na een poosje viel ze over een steen, en raakte hem kwijt.

Vanaf dat moment, was Louis een lost boy.

Impossible Love - Larry Stylinson (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu