Capitol 7 Salvatorii

16 2 0
                                    

M-am trnsforma in lupu meu cel negru si icep sa adulmec ,Adam face la fel gasim urma lui AMY dar e inpreuna cu a unor vanatori ,vag simtim mirosu lui Edy.

Urmarim mirosu si ajungem la urme de masini iar aici mirosu dispare.Cheman cativa baieti cu masinile sa ne insoteasca si pornim pe sosea ca sa putem distinge incotro merg.La vre-o 80 de km masinile parasesc soseaua si o iau pe un drum de piatra inca vre-o 20 de km .Intr-o poiana sau oprit masinile incercam sa gasim mirusu lui Amy,e doar al vanatorilor incepem sa facem cercu poate dam de el intr-un final pe malu lacului gasim mirosu lui Amy a fost intinsa pe jos .Cati va baiet pleaca pe malu lacului in cautarea de noi mirosuri iar noi ramanem sa ne odihni ,si sa facem un plan.Ne e frica ca au tranversat lacu cu barca ca sa le pierdem mirosu si sau urcat din nou in masini.EU tot incerc sa dau de AMY dar nu raspunde si ma tot uit daca e vreo schimbare la tatuaju meu.Au trecut vreo doua ore si un baiat ne anuunta ca a gasit mirosu pe mal si au plecat cu masina .Cand vreau sa strig inbarcarea in masini Wiily ne contacteaza si spune sa-l sateptam eu ii spun ca ne vedem la urmatoarea locatie dar el insista sa stam pe loc.Nu prea vrea dar e noapte tarziu decretez o pauza de 3 ore dupa care reluam cautarile.Il astept nervos pe W iily ca ma face sa pierd timp pretios timp in care AMY poate muri.

Wiily scoate o harta veche si o intinde pe jos si ne arata un punct in mijlocu lacului,si spune Any sigur e acolo caci acolo locuiesc niste vanatori .Il contrazic si ii spun ce am gasit .Tresar amandoi se uita la mine ,e AMY imi spune ca e intr-un loc unde e apa si se intrerupe contact iar numele ei incepe sa pulseze ,Iar eu urlu in forma mea de lup.

Wiily imi face samn sa tac si sa ma transfo in om,aratandumi 10 barci in apa pline cu baiet .Ne urcam si noi si pornim spre insula ma uit la baieti si vad ca sunt majoritatea din hait mea le comunic ca nu luam prizonieri ,le simt dorinta de lupta si razbunare.Suntem 80 de barbati in barci ,nu ne ferim atacam direc fara un plan.Incep sa numar adversari pe mal 1,2,5....10....15 ma opresc il vad pe Edy in mijlocu lor ranjind renunt sa ii mai numar si ma reped direct la el la gat .Se fereste si sunt doborat de 1,2,3 vanatori am transfor si urlu inspaimantator ii dobor de pe mine si sunt luat de alti lupi in dinti.Il caut din ochi pe Edy si il vad ca dispare intr-o groapa ,plec dupa el cu Adam in urma mea.Un junghi imi strapunge corpu incep sa urlu il vad pe Adam transformat in om ,ma transform si eu .Toata haita mea urla ma uit la mana mea dea-bea se mai vede numele ei.Vad o usa deschisa ma napustesc pe ea si raman ingrozit.

In mijloc zacea Amy fara suflare cu un cutit in piept iar Edy radea ca un apucat spunind .

NU e a mea dar nici a ta!!!

In clipa urmatoare e decapitat iar eu ma prabusesc linga trupu iubitei mele.Si incep sa urlu de durere.

Adam pune mana pe coama mea si imi face semn sa ii privesc mana numele meu era scris cu litere mari si rosi ma transform in om si ma uit la numele ei pulsa.Ii scot cutitu din piept si o iau in brate ,trupu ei parca a prins viata alerg cu ea afara in lumina dimineti  si cad cu ea in brate in genunchi,vreau sa urlu dar nu am voce .Cand soarele ajunge pe fata ei se intampla o minune ,deschide ochii si imi sopteste e si tata aici!

Nu ibito doar eu! si lesina.

Lupi mei se agita ,privesc in spate si il  vad pe Adam si Wiily cum taraie un barbat mai mult mor decat viu nu il recunosc dar can ajung in dreptu meu il recunosc e Alpha Benjamin.

Ma ingrozesc cand vad cate rani are si la cate chinuri a indurat.E si el inconstient ca si AMY.

Ii punem in barci si pornim spre casa .Las o parte din oameni sa faca curat in urma noastra.

Cand ajungem la mal AMY isi revine.

-Unde e tata ?ii arat barca de langa noi.Zambeste si lesina din nou.

Ne urcam in masini si pornim spre casa.Aici ne asteapta Bete Eugen cu o targa ,il aseaza pe Alpha pe ea iar eu cu Amy in brate dau sa urc.

-Unde e tata?aici si intinde mana spre el la fel face si el .

Lesina dmnandoi .

O duc in pat si ma pun sa o vegez .Sunt speriat mumele ie se vede dar palpie,si nu stiu ce ia facut,nebunu ala.

AMY  P.O.V

NU stiu cu ce ma adormi dar nu ma pot trezi subconstientu meu a preluat controlu si a deviat lama cutitului  pe lunga inima ,salvanduma de la o vindecare groaie si lunga , si tata e bine sa invaluit cu intunericu si ranile sunt minore dar nici el nu se poate trezi.

Eugen P.O.V

Nu stiu ce au patit amandoi sun inconstienti si desi puteau sa aibe rani grave acestea sunt  superficiale,deduc ca nu sau luptat ci doar sau aparat.Cine ia rapit stia ceva de puterile lor caci intr-un fel le-a anulat altfel nu avea cu sa-i tina prizonieri.Merg sa-l trimit la culcare pe DEREK acesta refuza dar se intinde in pat lunga ea si adoarme ,o vad pe Amy cum sa aseaza mai bine in bratele lui.Ii las sa doarma  si ma duc sa verific si eu insula .

nimic ,nu e ce pare !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum