'3'

37 5 0
                                    

*Kayla'nın Ağzından*

Çığlıklar atmaya başlayıp gözlerimi kapadım.Şuan o anı görmek yerine ölmeyi tercih ederdim.Gözlerim acıyordu.İçeri giren kişilerin sadece sesleri yankılanıyordu kulaklarımda.Yere öylece yığıldım.Bilincim varla yok arası gidip gelirken ellerimi yüzümden çeken kişiye baktım.

"Sakin ol Kayla." dedi.

Kimdi bu? Onu tanımıyorum ve sanırım gözlerim kapanıyor.

*

Uyandığımda tahmin edilmesi pek de zor olmayan yerdeydim yine.Kokusundan nefret ediyorum.Doktor yanıma gelip 'Kayla hanım nasıl hissediyorsunuz?' diyene kadar çok iyiydim.Başımı diğer yöne çevirip anneme baktım ve soruyu 'iyiyim' diyerek geçiştirdim.

"Peki.Kızım söyle de memur beyler içeri gelsinler."

Evet şimdi hapı yutmuştum.Ne diyecektim? Bu kadar kısa sürede içinde ne yalan söyleyecektim? İçeri girdiklerinde onlara bakmaya başladım.Kalp atışımda aşırı hızlanma vardı.Korkuyordum.Onu şikayet etmeli miyim? Bilmiyorum.Kahretsin ki bilmiyorum.

"Kayla hanım, konuşabilecek misiniz?" dediğinde düşünmeye başladım.

Hayır demeli miyim? İyi hissetmiyorum desem? Ah, lanet olsun.

"Evet."

"Birkaç sorumuz var."

"Dinliyorum."

"Katili gördünüz mü?"

"Hayır göremedim.Sırtı dönüktü ve sanırım maske takıyordu."

"Olay anını görmediniz yani?"

"Hayır geldiğimde o..o çoktan onu öldürmüştü.Ve bende--"

Gözyaşlarım beni susturuyordu.Düzgünce yalanda söyleyemiyordum.

"İyi değilseniz--"

"Devam edebilirim.Görür görmez çığlık atıp gözlerimi kapadım.Çünkü çok korkmuştum."

"Anlıyorum.Peki katil size bir şeyler söyledi mi?"

"Hayır.Sanırım buna fırsatı olmadı."

"Şimdilik başka sorumuz yok.Eğer bir şey hatırlar veya şüphelenirseniz lütfen bizi arayın."

Başımla onayladım.Galiba şimdilik onları atlattım.Peki tekrar olursa? Bunu göze alamam.

*

Hastaneden çıkarken gözümle arabamızı aradım.Annem 'gel tatlım' diyerek koluma girdi.Arabaya binince radyoyu açtım.Annemden camı açmasını isteyip başımı koltuğa yasladıktan sonra kolumu camdan çıkardım.Annem kanal değiştirirken çıkan şarkıda kalmasını istedim.Sesini yükseltip eşlik etmeye başladım.

There's something about the sunshine, baby

I'm seeing you an a whole new light.

Outta this world for the first time baby

Oh, it's so right.

Anneme baktığımda direksiyona vurarak ritim tutuyordu.Bana bakıp gülümsediğinde gülümsedim ve camı biraz daha aralayıp başımı dışarı çıkardım.Eskisi gibi iyi hissetmek istiyorum.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

120 SANİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin