*Kerem'in Ağzından*
Kayla burnundan soluyarak hastaneden çıktı.Tahminen eve gidiyordu.Onu eve gidene kadar uzaktan izlemeye devam ettim.Eve geldiğinde ısrarla zile art arda basıyordu.Annesi uykulu gözlerle kapıyı açtı ve şaşkınca Kayla'ya baktı.Aralarında geçen konuşmayı duymasam da az çok tahmin edebiliyordum.Telefonumu kontrol edip yapmam gerekenlere göz attım.Markete gitmeliyim.Domates ve makarna almam gerek.
*
Markete sadece 2 şey için girmiştim ama sepete baktığımda tüm abur cuburları aldığımı fark ettim.Parayı ödedikten sonra daireme kadar yürüdüm.Spor yapmayı seviyorum.Aldıklarımı yerleştirip kanepeme kuruldum.Kolay mı sanıyorsunuz adam öldürüp, normal biriymiş gibi yaşamak? Bildiğiniz katilim be.Şimdi biraz şekerleme zamanı.Ardından da yeni ölümlüyü seçmem gerek.Parmağım kadere yön verecek.Ardından buum.
*
Saçımı karıştırdım ve yatakta doğruldum.Gözlerim acıyordu.Kaç saattir uyuyorum? Kalkıp aynada kendime baktım.Gittikçe çöküyorum sanırım.Hafifçe çıkmaya yüz tutmuş sakalımı kaşıyıp yüzümü yıkadım.Lanet olsun gözlerim kan çanağına dönmüş.Tabiri caizse b*k gibi görünüyorum.Neden * çıktı? "B*k." Küfür edemiyorum.Mübarek aylardayız ondan sanırım.Her neyse.Şimdi önce yemek mi yesem yoksa diğer öldürmem gereken kişiyi mi seçsem? Bilemedim.Aslında bunun için 1 ayım var ama şuan yapmak istiyorum.Evet yapılacaklar;
-Alt kattaki gizli çalışma odasına git.
-Her tarafı kırmızı yazılarla ve adam resimleriyle çevrilmiş panoyu incele.
-Grafiklere göz at.
-Ardından çarkı çevir ve
Parmaktan sonraaaa.
Biliyorsunuz ki dairede yaşıyorum.Bu da demek oluyor ki alt katta gizli bir oda olamaz.Ayrıca ben hem kız hem erkek öldürüyorum.Panom olsaydı sadece adam resimleri olmazdı.Ve de kırmızıdan nefret ederim.
Bakalım kimi öldürsem.Ya en uyuz olanından başlayabiliyor muyuz? O zaman Güliz Okay olsun.Senin güzel Kayla'ma neler yaptığını unutmadım küçük sıçan suratlı kız.Tam şuan elimde bıçak olsaydı ve bende onu sertçe resminin üzerine saplasaydım.Neyse yanına gelince direk suratına saplarım.Ne kasıcam.
Bazen iftiralar insanların intiharına dahi yol açabilir.Bazılarının psikolojisini alt üst edebilir, aile ilişkilerini bozabilir.Her şeye yol açabilen lanet cümleleri bazen hiç düşünmeden söyleriz.Ama o bile bile söyledi.Oradaydım.Harfi harfine duyduğum iğrenç bir cümleydi.
"Kayla her gece başkasını altına yatıyor."
Güzel iftira küçük sıçan suratlı kız.Tam sana yakışan türden.Neden kendi yaptığınızı başkasına yüklersiniz ki? Kız evinden bile zor çıkıyor be.Hey yavrum hey.Hatırlatta boğazını parçalamadan önce senden birkaç sihirli sözcük isteyelim.Mesela; 'Özür dilerim' e ne dersin?
*1 Ay Sonra*
İşte beklediğim müthiş an.Her şey neredeyse hazır.Maskemi taktıktan sonra mesajı gönderdim.
"120 saniyen var.Eğer 120 saniye içinde müzik odasında olmazsan Güliz ölecek."
Öylece oturdum ve gelmesini bekledim.Ardından kum saatini tersine çevirip zamanı başlattım.Kum tanelerinin neredeyse tamamı diğer tarafa boşalmışken kapının kulpundan ses geldi ve açıldı.İstifimi bozmadan oturmaya devam ettim.Sakin olmaya çalışan tavrı kendini belli etti ve donuk bakan gözleri gözlerimle buluştu.İçeri tam olarak girdiğinde ses çıkarmamaya çalışarak kapıyı çekti.Bedeninin titreyişini gizlemeye çalışarak konuştu.
"Onu öldürmeyeceksin değil mi? 120 saniye dolmadan geldim."
"Bu sana bağlı.Eğer istediğim şeyi yaparsan onu öldürmeyeceğim." dedim ve usulca yere çöktü.
"Bir katille anlaşma ha?" deyip yüzüme bakmayı kesti.Karşıya bakıp derin bir iç çekip;
"Ne istiyorsun?" dedi.
Ayağa kalkıp Güliz'i saçından tutup başını kaldırdım.
"Hatırla.Sana neler yaptığını, söylediklerini.Diğer insanların konuşmalarını hatırla." dediğimde aniden bana bakmaya başladı.
"Evet küçük sıçan suratlı kız, şimdi istediğim sihirli sözcükleri söyle bakalım." dediğimde dudaklarını oynatmaya çalıştı.Kafasını vurdurup 'söyle!' diye bağırdım.Kayla aniden;
"Dur, yapma!"
"Söyle!"
"Öz-öz-z-ür-özü-rr-dil-di-l-eri-m."
"Ha şöyle.Şimdi uslu bir kız ol ve kafanı kaldırma." dediğimde Kayla yerden kalkıp;
"Ne istiyorsun?"
"Biraz düşünmeme izin ver." dediğim gibi başıyla onayladı.Yerdeki çantadan bıçağımı çıkardım.Saniyeler içinde önce alnına sapladım ardından da boğazını parçaladım.Kayla çığlık atmaya başlayınca gözlerimi ona diktim.Şuan korkuyordu.Ona sarılmak istiyordum.Yapamam.Ben bir katilim.Ayrıca birazdan insanlar gelecek.Tüymem gerek.
Çav guys. *El sallayan emoji*