Terorizata si amuzata de intamplarea de ieri, mama imi datoreaza niste scuze in acelasi timp dar si eu cateva multumiri ei. Ma bucur ca ea crede in mine si in visele mele si ca nu ma lasa la greu. O ador! E cea mai buna si ciudata mama posibila si pentru asta o ador! Cat despre tata..... ei bine.... nu prea l-am mai vazut de ceva timp dar sper ca e bine. Hmm...probabil ar fi cazul sa il sun astazi. Ia stai un pic... unde sunt? Aaa da.... la Justin! Awwe Juss.. el e totul pentru mine chiar daca e un pic ...cum sa zic eu.... ba lenes....ba smecher... ba amuzant...ba ciudat. Lol :)) Tocmai am realizat ca eu si iubitul meu semanam perfect! Ciudat, nu? Oricum, asta se intampla momentan in mintea mea. Stai..unde e Justin?
A: Justin! Justin!
Nimic.
A: Justin, nu mai face glume proaste!
Hmm...unde e baietasul asta...Cum intru in bucatarie...
J: Booh!A: Aaaah! Doamne! Ce-I cu masca aia?
J: Sunt un montru. Am venit sa te mananc!
A: Poate te loveam cu tigaia in cap! Of... ce minte ciudata ai. *tocmai am descoperit ca pronunt intruna cuvantul ciudat*
J: "Poate"! De ce strici momentele frumoase?
A: Momente frumoase? Ce-I ftumos In asta?
J: Um.... fata ta! Adica...trebuia sa te uiti la tine!
A: Vai. Amuzant. De ce n-ai filmat?
Apoi scoate camera din dulap.
J: Cine a zis ca nu sunt pregatit?
A: Acum chiar vreau sa imi vad fata! *lol*
...Porneste filmuletul...
*Aah! Doamne....
A: Uita-te la mine! Hahaha! Asa fata n-ai mai vazut de cand ... gen acum ma jignesc pe mine. Cui ii pasa!
J: Chiar ca e urata masca aia!
Atunci, fara nici un motiv, incep sa pup "monstruletul" meu.
A: Hmm....esti chiar gustos!J: Si tu!
A: M-ai gustat?
J: Nici nu stii de cate ori....
A: Tu ma pupi cand eu dorm?
J: Poate. ..
A: "Poate"..
Apoi incepem sa ne sarutam. Un sarut luuuuuuuuung lung lung mai lung decat...... holul casei lui Justin! ( nu va ganditi la prostii)
Incepe sa sune telefonul lui Juss. Era Scoot.00:00-Apel inceput
J: Da?
Sc:...
J: Deja? Maine plecam? Ok, o sa vin! Pa!
Sc: ...
J: Apropo, poate veni si Ariana?
Sc: ....
J: Aah...ok...paa.
Sc:..
1:48- Apel incheiat.
A: Ce a zis?
J: De maine reincep turul. Intr-o ora trebuie sa mergem in biroul lui sa vorbim.
A: Aah... si....o sa vin si eu?
J: Nu..
A: ugh....ok....Cat dureaza turul?
J: 6 luni, plus inca 3. Ma duc in Canada si stau acolo sa imi vad prietenii si restul.