☺ Açıklama Bölümü ☺

2.1K 214 1.2K
                                    

Hey merhaba ! Rehberime hoş geldin. Öncelikle bu kitabın ve benim amacım Wattpad'i sıcak bir yardımlaşma ailesine dönüştürmek. Sende bana destek olmak istiyorsan okumaya devam etmelisin.

Biliyorsun ki Wattpad'de yalnızca okuyucu olarak giren kişilerin çoğu ünlü kitapları okuyorlar. Neredeyse kimse fazlasıyla tanınmamış kitaplara bir şans vermek istemiyor. İşte bu hikayenin amacıda emek veren , bu yolda uğraşan herkesin hakkını almasıdır.

Bu hikayenin içinde neler bulunacak :

- Hikaye Yarışmaları

- Kapak Düzenleme Yarışmaları

- İlham sorununun çözümü

- Motivasyon ve Özgüven sağlayan bölümler

- Destek ve Eleştiri

- Wattpad hakkında tüyolar

Şimdilik hepsi bu ancak yakın zamanda bir çok ekleme olacağının garantisini veriyorum. 

Öncelikle bunları yapabilmem için bu kitabı , beni ve amacımı herkese duyurmamız gerekiyor. Böylece bir kitleye sahip olup sizleri sergilemem , destek çıkmam daha mümkün hale gelecektir.

Herkesin hakettiğini alması için pes etmeden çalışmayı görev ediniyorum. Bu yolda bana destek çıkanlara teşekkür ederim. Umarım herkes hakkını alır. Yeni yazarların keşfinde , yazarlarımızın hayallerine kavuşmasında bir faydam olursa ne mutlu bana.


Okuduğun için teşekkürler ,

Eğer açıklama kısmında sana faydalı olabilecek bir şey gördüysen ya da benimle aynı fikirdeysen diğer bölüme geçmelisin.

Başka istek ve fikrin varsa yorumlarda belirtmeyi , eleştiri yapmayı sakın unutma. Eleştirilerin benim için çok önemli.

 Wattpad Destek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin