Merhaba Sevgili Watty Destek Ailem ,
Öncelikle hepinizi çok seviyorum. Bir kaç günde bu kadar fazla aile üyesi kazanmanın bana verdiği mutluluğu cümlelere sığdıramıyorum. Ayrıca biliyorsunuz , her şey sizin için.
Bu bölümde : Sayfa ile ilgili gelişmeler , Destekçilerimiz , Sayfa hakkında başlıkları üzerinde duracağım. Haydi başlayalım..
Destekçilerimiz
Öncelikle her birinizi çok seviyorum. Bu kitabı samimi okuyan herkes ailemizden biri olmak için sadece ikinci bölüme katılmalıdır. Gelelim asıl konuya. Sayfanın ilk gününden bu yana bize her şekilde en çok destek olan üç kişiyi belirtmek istiyorum.
byn_nur , PatchsHeart ve the_emrky sizler bana ilk günden beri hep destek oldunuz. Yeni kişiler yönlendirdiniz , hepinize çok teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum ve bana destek olduğunuz için size minnettarım. Elimden geldiğince yanınızda olacağım.
Sayfa Hakkında
İlk yaptığım etkinlik önce aileyi toparlamak içindi. Şimdi ise aklımdan farklı planlar var. Watty Destek Yarışması düzenlemek istiyorum. Ancak ailemizin büyümesi çok önemli. Bu en çokta sizin yararınıza olacak bir şey. Ardından bir kapak yarışması ve sizinde önereceğiniz türden etkinlikler düzenlemek istiyorum.
Sayfa İle İlgili Gelişmeler
Takipçi sayısı önemli değil. Önemli olan ailemizin , sevenlerimizin ve ilgililerimizin çoğalması. Bu aile üyesi konusundaki artış beni fazlasıyla mutlu ediyor. Çok teşekkür ederim. Bu sayfaya en çok arkadaşlarını yönlendiren üç kişi daha bir sonraki bölümümüzde yayımlanacaktır. Şimdilik aklımda Yarışma planları düzenliyorum. Sanırım başka bir gelişme yok :))
Sorular :
Size iki soru yöneltmek istiyorum. Cevaplarınız çok önemli.
○ Yarışma başlatayım mı?
○ Aile üyeleri ile röportaj adlı bir kitap düzenleyeyim mi?
Son olarak eleştiri ve fikirlerinizi belirtmeyi , hesabımızı arkadaş ve çevrenize yaymayı unutmayın. Mesaj atmaktan da asla çekinmeyin. Seviliyorsunuz :) ♥
TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN
TAKİP ETMEDEN YARIŞMALARA KATILAN KİŞİLER KABUL EDİLMEYECEKTİR :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Destek
RandomAncak birbirimize destek olarak Wattpad'i sıcak bir yer haline getirebiliriz. Tüm amaçları 'Açıklama' bölümünde belirtilmiştir.