♦ Yenilikler ♦

753 104 196
                                    

Merhaba samimi , sıcak kanlı , sevgili Watty Destek Ailem ,

Bu bölümümüz bir diğer bölümle çok yakın geldi sanırım ama sizlere söylemem gereken yeni fikirlerim var. 

Bu bölümde : Yeni etkinlikler , Duyurular ve Ailemiz başlıkları üzerinden konuşacağız... :)

Duyurular

Arkadaşlar öncelikle bu konudan başlamak istedim. Çoğu haberden mahrum kalmamanız için duyuru ve etkinlikler adlı bir kitap açmayı düşünüyorum. Konuşmalar kısmına yazmak yerine o kitaba kısa kısa duyurular yazmak sizin ve benim içinde daha kolay ve güzel olacaktır.

Bir farklı konu ise ; Bir çok yeni arkadaşımız geliyor ve destek programımıza katılıyor ancak çoğu takip etmiyor. Bu ayrıntılara kesinlikle takılmazdım ancak şuan da sizler için sayfamızın yayılmasını istiyorum ve bu yüzden takipçi sayımızın artması çok önemli. :)) Siz bana destek çıktıkça bende size destek çıkacağım. Watty Destek Ailesi'nde destek asla bitmez.

Yeni Etkinlikler

Geçen bölümde sorduğum sorulara cevap alamadım tam olarak ancak 'Röportaj' ve 'Duyuru ve Etkinlikler'  kitabı açma konusunda biraz daha yatkınım. Once DvE kitabını açıp röportaj konusunu orada konuşmak istiyorum. Katılacak aile üyelerimiz vereceğim bölümde detayları bulabilir. Çekiliş yaparak sırayla röportajları yapacağım. Çok içimden geldiii.... :)))

Yarışma konusunda daha temkinliyim. Önce Aile üyelerimizden biraz daha emin olmak istiyorum. Eğer bu yarışmayı başlatırsam ilgilenirler mi , bakarlar mı , katılırlar mı düşüncelerimin evet şıkkına varmasını umarak beklemeye devam edeceğim bir süre daha.

Ailemiz

Bu konu en hassas ve önemli konu olduğu için sona bıraktım :)

Destek Programına katılan herkes aileden olmak istemeyebilir veya yalnızca yorumumu istemiş ve sonra uğraşmak istememiş olabilir. Bu yüzden herkese soruyorum 'Ailemize katılmaya gönüllü müsün?' diye.

Evet cevabı aldıklarımı listeye ekliyorum :) Ailemiz listesi var evett.. Duyuru ve Etkinlikler kitabını açtığımda oradan bir yoklama alarak kimlerin yanımızda olduğunu görmek istiyorum. Sizler benim için çok önemli ve değerlisiniz. Umarım ailemiz yeterince büyür ve benimde sizlere daha çok faydam olur.

~

Ayrıca küçük bir şey daha söylemek istiyorum. Bize bir çok aile üyesi kazandıran byn_nur 'a çok teşekkür ediyorum. Hep bizimle ol , bizimle kal. 

Hepiniz benim için ayrı ayrı çok değerlisiniz. İyi günlerinizde kötü günlerinizde , destekçiniz , dostunuz , kardeşiniz , dertleşeceğiniz insan olmaya hazırım. Yeterki sizde beni böyle görün ve kabul edin.

Herkese iyi günler.. Diğer kitaplarımda ve bölümlerimde görüşmek üzere. Duyuru ve Etkinlikler kitabını açtıysam uğramayı unutmayın.

Sevgiler Watt Destek Merkezi



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Wattpad Destek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin