Huset

4.9K 17 1
                                    


Jeg vågner op i et lille værelse, jeg husker alt fra igår. Jeg tager fat om tæppet om min krop, jeg har fået noget nyt tøj på, en lille sort kjole, og sorte trusser. I værelset er der et lille skab, en seng, et lille vindue, og et klaver. Værelset er faktisk ret hyggeligt, men jeg forstår bare ikke hvad jeg skal lave helt præcis. Jeg går over mod skabet, og åbner det. Der er et barbereblad, flere kjoler i forskellige farver men samme model som den sorte kjole, og det samme med trusserne, tilsidst er der en Chanel parfume. Jeg sætter mig ned i sengen igen, og det med sexslave det var nok en misforståelse, er nok bare en tjener, men det vil jeg altså ikke være.

Døren bliver åbnet, manden fra igår kommer ind. "Har du sover godt?" Spørger han, jeg nikker som et svar, og kigger på ham. Han er faktisk ret pænt, mørke brunt hår, brune øjne, mulat, ca. 1,90 i højde vil jeg skyde på, og muskuløs. "Jeg har nogle regler i huset. 1. Du skal ikke sige mig imod, 2. Du må ikke gå væk fra det her hus, 3. Du skal lytte til mig. Hvis du bryder nogle af de regler, så vil du få en straf," Siger han med et smil på læben, jeg nikker, egentlig vil jeg prøve at være venner med ham, forlade huset uden der sker noget. "Hvad hedder du egentlig?" Siger jeg, og sender et skævt smil, han smiler tilbage. "Dustin." Han går ud af værelset, og låser døren.

Fedt, min plan gik da også godt, Dustin kommer sikkert først tilbage i morgen eller det ved jeg ikke. Min mave rumler heletiden, er også pisse sulten. Vil ikke være her mere, mine forældre leder nok efter mig, og det med min mor igår var nok misforståelse. "Dustin, jeg vil gerne ud nu, mine forældre leder nok efter mig!" Råber jeg.  

Dustin låser døren op. "Dine forældre leder ikke efter dig, din mor afleverede dig, talte med manden igår der solgte dig," Siger Dustin hårdt, jeg kan mærke tårerne på mine kinder. "Men.. Jeg vil hjem," Dustin ryster på hovedet. "Du forstår sgu heller ikke en skid, gør du?" Jeg ryster på hovedet, og kigger op på Dustin. Dustin sætter sig på sengen, og hiver sin trøje af. "Hvad laver du?" Siger jeg, og kigger ind i hans øjne. "Dustin?" Siger jeg stille, han lægger mig ned i sengen, og hiver min kjole af, og kysser min hals, og lægger sig oven på mig. Jeg ryster på hele kroppen, og vrider mig, jeg begynder at slå hans ryg hårdt. "Slip mig!" Råber jeg, Dustin giver mig en stor lussing. "Hold din kæft!" Råber han tilbage.

SexslavenWhere stories live. Discover now