Første gang

5.7K 21 5
                                    


"Eller vil du have jeg binder dig fast til sengen?" Spørger han, imens han tager mine trusser af. Jeg ligger helt stille jeg tør ikke at gøre noget. "Svar mig!" Råber han, jeg begynder at græde. "Nej, det vil jeg ikke," Siger jeg med gråd i stemmen. Han tager mig på brysterne, og hiver hans bukser af. Hans stive pik, kommer frem. Jeg ryster på hele kroppen igen, jeg trækker vejret tungt. 

"Du må ikke Dustin," Hvisker jeg. Han kysser min mund, og kører tungen ind i min mund, og leger med min tunge. Han tager  en finger ned til min fisse, og begynder at fingerkneppe mig, det er faktisk lidt rart, jeg stopper hurtigt med at græde. Han trækker sig fra kysset, og tager tre finger ind i min fisse. "Du begynder at blive lidt våd, ikke?" Hvisker han, og gør det hurtigt. "Ja," Stønner jeg stille. Han smiler tilfreds, jeg nyder det virkelig. Han trækker hans finger ud. Jeg kigger på ham, hvor er jeg klam, tænk jeg kunne lide det? Hvem fuck er jeg? Kan ikke kende mig selv. 

Pludselig stikker han den hårdt ind, jeg bider mig i læben for ikke at skrige. Det gør virkelig ondt, han gør det ekstrem hårdt. Pludselig bliver smerten til nydelse. "Støn for mig," Hvisker han, jeg begynder straks at stønne. Han trækker sig ud af mig, og spermer mig på min mave. "Gå i bad, næste gang bliver det vildere," Siger han, imens han samler sit tøj op fra jorden, og smækker døren i. 

- 40 min efter-

"Julia, er du ikke snart færdig?" Råber Dustin, og tager hårdt fat i håndtaget men der er låst. "Jo, slap nu af," Siger jeg stille, og træder ud af badet. Jeg kigger på mig selv, jeg har langt mørkt hår, jeg bruger 75-C i bh, jeg har en stor numse, jeg har grønne øjne, en lille kysse mund, runde søde kinder, og er 1,63 cm. Jeg hører nogle gå nogle skridt væk fra døren. "Dustin, hvornår må jeg få noget at spise?" Råber jeg, men får intet svar. Jeg tager et par grå trusser på, og en grå kjole, og åbner døren. Jeg kigger ud af vinduet, det regner, skyerne er helt mørke, der er så koldt, jeg føler mig fortabt. Jeg sukker dybt. Og står helt stille.

Pludselig tager Dustin hårdt fat i mit håndled. "Du skal ikke gå herude selv, du skal være inde på dit værelse, jeg har lagt noget mad på din seng," Siger han, og kigger surt på mig, og trækker mig ind på værelset. "Dustin? Hvornår kommer jeg hjem, jeg vil ikke være her mere, er så ulykkelig," Siger jeg med gråd i stemmen. "Det her er dit nye hjem."




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SexslavenWhere stories live. Discover now