Καθίσαμε όλοι οι παίχτες γύρω από το μεγάλο στρογγυλό τραπέζι και το παιχνίδι ξεκίνησε..Στα πρώτα λεπτά ήδη ο Τομ είχε πάρει ένα μεγάλο ποσό και περιφανευοταν.Ειχαν περάσει 6 ώρες που παίζαμε και οι μόνοι παίχτες που είχαν μείνει ήταν εγώ και εκείνος ήξερα πλέον την τακτική του είχα παίξει με πολλούς σαν και εκείνον στο παρελθόν,προς έκπληξη δική του το τελευταίο μου φύλλο ήταν και η ανατροπή όλου του παιχνιδιού σηκώθηκα από το τραπέζι κερδίζοντας ένα μεγάλο χρηματικό ποσό και αφήνοντας πίσω μου έναν εκπληκτο Τομ και Zayn.
Ανέβηκα τα μεγάλα σκαλιά όταν έπεσα πάνω της, στεκόταν εκεί με το κόκκινο φόρεμα της και το κόκκινο κραγιόν στα χείλια της κοιτάζοντας με
-Harry!!Τελειωσατε;
-Ναι πριν λίγο
-Και ποιος νίκησε;;
-χμ αυτό καλύτερα να ρωτήσετε τον άντρα σας
-Γιατί εσείς δεν μπορείτε να μου πείτε
Της χαμογέλασα και πρόσεχα το πρόσωπο της ήταν πιο ωραίο από ποτέ πως γίνεται κάτι τόσο όμορφο να σε έχει πονέσει τόσο πολυ;;
-Καληνύχτα Amelia
Στην αρχή με κοίταξε με περίεργα στο βλέμμα της ώσπου τελικά είπε
-Καληνύχτα και σε σένα Harry
...
Μετά από λίγο μπήκα στο δωμάτιο, με πλημμύρισε πάλι μίσος έβαλα ένα ποτήρι κρασί και σε δευτερόλεπτα χωρίς να έχω αίσθηση του τι κάνω έριξα όλα τα κρυστάλλινα ποτήρια κάτω όλα τα μπουκάλια με ποτό και ανάποδο γύρισα το τραπέζι.
Το πρωινό με βρήκε καθισμένο στο πάτωμα δίπλα από την πόρτα του μπάνιο έχοντας ένα ποτήρι με κρασί στο χέρι και κοιτώντας από το παράθυρο την υπέροχη ανατολή του ήλιου,τότε σκέφτηκα γιατι;;τι τους εκανα;;ήμουν τόσο καλός φίλος απέναντι τους,τους έδωσα τα πάντα σκότωνα για εκείνους και εκείνοι μου το ανταπεδωσαν με το χειρότερο τρόπο..
YOU ARE READING
Harry
FanfictionΑν μου έλεγες να σκοτώσω για εσένα θα το έκανα Amelia γιατί το έκανες αυτό σε μένα γιατί;Γιατί;Γιατί;;;